dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:04Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83334 |
|
dc.description.abstract |
Dobříšská větev trati č. 210 je dlouhodobě málo využívána cestujícími. Středočeský kraj odmítl tuto trať financovat sám. Proto se k němu přidaly příslušné obce, které chtějí na trati provoz zachovat. Práce se zabývá analýzou současného stavu železničního a autobusového spojení, jejich docházkové vzdálenosti a vyhodnocuje jízdní dobu jednotlivých druhů doprav. V práci je uveden návrh na redukci železničních spojů. Návrh obsahuje změnu autobusového spojení pro zachování dopravní obslužnosti obcí přilehlých k žel. trati. |
cze |
dc.format |
67 s. (81 473 znaků) |
|
dc.format |
67 s. (81 473 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
docházkové vzdálenosti |
cze |
dc.subject |
Dobříš |
cze |
dc.subject |
trať č. 210 |
cze |
dc.subject |
redukce železničního provozu |
cze |
dc.subject |
Transport services |
eng |
dc.subject |
walk distances |
eng |
dc.subject |
Dobříš |
eng |
dc.subject |
track number 210 |
eng |
dc.subject |
reduction of railway traffic |
eng |
dc.title |
Dostupnost regionu Dobříšsko veřejnou hromadnou dopravou při redukci provozu na regionální trati |
cze |
dc.title.alternative |
Accessibility of the Dobříšsko region by public transport while reducing the operation of regional railway route |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Dobříš branch of line number 210 has been little used by passengers for a long time. The Central Bohemian Region refused to finance the line itself. Therefore, it was joined by the relevant municipalities that want to maintain operation on the line. The thesis deals with the analysis of the current state of rail and bus services, their commuting distances and evaluates the travel time of each mode of transport. The thesis presents a suggestion for the reduction of railway services. The proposal includes a change of the bus service to maintain the transport service to the municipalities adjacent to the railway line. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p><strong>1– | výborně mínus</strong></p>
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48622 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |