dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Bogar, Samuel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:52:02Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:52:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83330 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá městskou hromadnou dopravou ve Valašském Meziříčí, vytváří nové a uživatelsky jednodušší linkové vedení z hlediska trasování. Návrh linkového vedení je vytvořen na základě místních souvislostí ve městě z hlediska občanské vybavenosti, vzdělávacích institucí, a především osídlených čtvrtí (tyto požadavky rozebírá v konkrétních modelových situacích). Za stávajícího rozsahu spojů s přidáním maximálně jednotek spojů, vytváří návaznost na ostatní druhy hromadné dopravy na plánovaném dopravním terminálu. Důležitým aspektem navržené varianty linkového vedení je snaha omezit vedení linek úseky pozemních komunikací s dopravními kongescemi. |
cze |
dc.format |
132 s. |
|
dc.format |
132 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
linkové vedení |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
návaznost |
cze |
dc.subject |
Valašské Meziříčí |
cze |
dc.subject |
line management |
eng |
dc.subject |
urban public transport |
eng |
dc.subject |
connection |
eng |
dc.subject |
Valašské Meziříčí |
eng |
dc.title |
Změna linkového vedení a zefektivnění MHD ve Valašském Meziříčí |
cze |
dc.title.alternative |
Line management change and efficiency improvement in the urban public transport in Valašské Meziříčí |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with urban public transport in Valašské Meziříčí, creating a new and user-friendly structure of lines from the point of view of routing, The design of the line management is created based on local contexts in the city in terms of civic amenities, educational institutions, and especially populated areas (these requirements are discussed in specific model situations). Under the current range of connections with the addition of a maximum of units of services, it creates continuity with other types of mass transport at the planned transport terminal. An important aspect of the proposed structure of lines is the effort to limit the use of road sections with traffic congestion. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48617 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |