dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
|
dc.contributor.author |
Salfická, Elena
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:51:23Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:51:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83300 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá řešením stížností cestujícíh ve vybraném dopravním podniku ve vazbě na management kvality. První část je věnovéna teoretickému vymezení pojmů daného tématu a následně je provedena analýza současného stavu řízení stížností. Dále jsou navržena opatření ke lepšení managementu stížností, která jsou poté zhodnocena v poslední části. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management kvality |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.subject |
management stížností |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
quality management |
eng |
dc.subject |
quality of services |
eng |
dc.subject |
complaint management |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.title |
Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Resolving complaints of public transport passengers in connection with the quality of transport company services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Oborilová, Iveta |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master´s thesis focuses on passenger complaint management in a selected transport company concerning quality management. The first part is dedicated to the theoretical basis of the terms connected to the topic and then an analysis of the current state of complaint management is made. Subsequently, there are proposed measures to improve the management of complaints, which are then evaluated in the last part. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48795 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |