Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chocholáč, Jan
dc.contributor.author Koupá, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:51:22Z
dc.date.available 2024-07-08T13:51:22Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-09
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83297
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. První kapitola diplomové práce se věnuje teoretickému vymezení zkoumané problematiky. Druhá kapitola obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince na základě rozdílu mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných služeb s využitím dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analytické kapitoly jsou představeny návrhy opatření na zlepšení spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. Ve čtvrté kapitole jsou tyto návrhy zhodnoceny. cze
dc.format 73 s., 10 s. příl.
dc.format 73 s., 10 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject RegioJet a.s. cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject kvalita cze
dc.subject služby cze
dc.subject železnice cze
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject RegioJet a.s. eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject quality eng
dc.subject services eng
dc.subject railway eng
dc.title Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince cze
dc.title.alternative Satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Leskovjanská, Kristýna
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line. The first chapter of the thesis is devoted to the theoretical definition of the studied issue. The second chapter contains an analysis of the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line based on the difference between the expected and perceived quality of services provided using a questionnaire survey. Based on the outputs of the analytical chapter, proposals for measures to improve the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line are presented. In the fourth chapter these proposals are evaluated. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p>Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 48792
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account