dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Koupá, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:51:22Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:51:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83297 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. První kapitola diplomové práce se věnuje teoretickému vymezení zkoumané problematiky. Druhá kapitola obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince na základě rozdílu mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných služeb s využitím dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analytické kapitoly jsou představeny návrhy opatření na zlepšení spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. Ve čtvrté kapitole jsou tyto návrhy zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
73 s., 10 s. příl. |
|
dc.format |
73 s., 10 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
RegioJet a.s. |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
RegioJet a.s. |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.title |
Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince |
cze |
dc.title.alternative |
Satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Leskovjanská, Kristýna |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line. The first chapter of the thesis is devoted to the theoretical definition of the studied issue. The second chapter contains an analysis of the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line based on the difference between the expected and perceived quality of services provided using a questionnaire survey. Based on the outputs of the analytical chapter, proposals for measures to improve the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line are presented. In the fourth chapter these proposals are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48792 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |