Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Chocholáč, Jan
dc.contributor.author Hofr, Antonín
dc.date.accessioned 2024-07-08T13:51:20Z
dc.date.available 2024-07-08T13:51:20Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-05-09
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83294
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu tématu "Vlakem ekologičtěji". Ve třetí kapitole je na základě výsledků provedených analýz ve druhé kapitole navržena marketingová komunikační kampaň tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s., včetně konceptu textů a vizuálů. Ve čtvrté kapitole je návrh zhodnocen. cze
dc.format 90 s., 7 s. příl.
dc.format 90 s., 7 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject České dráhy cze
dc.subject železnice cze
dc.subject marketing cze
dc.subject reklama cze
dc.subject udržitelnost cze
dc.subject ekologie cze
dc.subject České dráhy eng
dc.subject railway eng
dc.subject marketing eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sustainability eng
dc.subject ecology eng
dc.title Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. cze
dc.title.alternative Marketing communication campaign on the topic of greener by train using social networks for České dráhy, a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vlažná, Radka
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses the current state of marketing communication of ČD in the context of the topic "Greener by Train". In the third chapter, based on the results of the analyses carried out in the second chapter, a marketing communication campaign on the topic "Greener by Train" using social networks is proposed for České dráhy, a.s., including the concept of texts and visuals. In the fourth chapter the proposal is evaluated. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <p>Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> cze
dc.identifier.stag 48788
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet