Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Hofr, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T13:51:20Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T13:51:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83294 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu tématu "Vlakem ekologičtěji". Ve třetí kapitole je na základě výsledků provedených analýz ve druhé kapitole navržena marketingová komunikační kampaň tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s., včetně konceptu textů a vizuálů. Ve čtvrté kapitole je návrh zhodnocen. |
cze |
dc.format |
90 s., 7 s. příl. |
|
dc.format |
90 s., 7 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
České dráhy |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
udržitelnost |
cze |
dc.subject |
ekologie |
cze |
dc.subject |
České dráhy |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
sustainability |
eng |
dc.subject |
ecology |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication campaign on the topic of greener by train using social networks for České dráhy, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vlažná, Radka |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses the current state of marketing communication of ČD in the context of the topic "Greener by Train". In the third chapter, based on the results of the analyses carried out in the second chapter, a marketing communication campaign on the topic "Greener by Train" using social networks is proposed for České dráhy, a.s., including the concept of texts and visuals. In the fourth chapter the proposal is evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
<p>Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
48788 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|