Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:45:19Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:45:19Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83160 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Bizerba Czech & Slovakia, s důrazem na B2B prostředí. Práce rozebírá teoretické základy marketingové strategie, specifika B2B trhu a analýzu externích faktorů ovlivňující podnikání společnosti. Dále představuje samotnou společnost Bizerba, její historii a stávající strategii včetně marketingové strategie pro rok 2023. Následně analyzuje vnější prostředí vybraného podniku. Poslední kapitola přináší návrh marketingové strategie pro rok 2024, zahrnující obchodní priority, doporučení pro komunikaci a propagaci a plánované obchodní aktivity spojené s produkty, včetně konkrétní lokální kampaně. |
cze |
dc.format |
77 |
|
dc.format |
77 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
Bizerba |
cze |
dc.subject |
PEST analýza |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.subject |
obchodní aktivity |
cze |
dc.subject |
Marketing strategy |
eng |
dc.subject |
Bizerba |
eng |
dc.subject |
PEST analysis |
eng |
dc.subject |
competitive analysis |
eng |
dc.subject |
business activities |
eng |
dc.title |
B2B marketingová strategie vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
B2B marketing strategy of the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dvořák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with the proposal of a marketing strategy for the company Bizerba Czech & Slovakia, focusing on the B2B market. The thesis examines the theoretical foundations of marketing strategy, specifics of the B2B market, and analysis of external factors influencing the company's business. Furthermore, it introduces the company Bizerba itself, its history, and current strategy including the marketing strategy for the year 2023. Subsequently, it analyzes the external environment of the selected company. The final chapter presents a proposal for the marketing strategy for the year 2024, including business priorities, recommendations for communication and promotion, and planned business activities related to products, including a specific local campaign. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem B2B marketingová strategie vybraného podnik</p>
<p>Cílem práce bylo</p>
<p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p>
<p>Otázka 1.: Autorka práce může uvést, jak probíhá komunikace jednotlivých oddělení, která se podílí na dílčích částech marketingové strategie.</p>
<p>Otázka 2.: Bylo by vhodné tuto komunikaci nějak upravit? Pokud ano, proč a jak?</p>
<p>Oponent:</p>
<p>Otázka: Autorka popisuje ve své práci, že jedním z hlavních cílů společnosti působící na B2B trhu je budování vztahů. Autorka ve své SWOT analýze uvádí jako slabé stránky společnosti digitální komunikaci. Nebylo by pro společnost efektivnější soustředit se na přímou komunikaci se zákazníky?</p>
<p>Otázka 2: Ovlivňuje nějak analýza konkurentů společnosti navrhované změny marketingové strategie?</p>
<p>Studentka na otázky reagovala.</p>
<p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p>
<p>Otázka 3.: Máte nějaké vyčíslení nákladů?</p>
<p>Studentka na otázky reagovala.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47187 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|