B2B marketingová strategie vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Jarošová, Ilona
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:45:19Z
dc.date.available 2024-07-08T11:45:19Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-23
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83160
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Bizerba Czech & Slovakia, s důrazem na B2B prostředí. Práce rozebírá teoretické základy marketingové strategie, specifika B2B trhu a analýzu externích faktorů ovlivňující podnikání společnosti. Dále představuje samotnou společnost Bizerba, její historii a stávající strategii včetně marketingové strategie pro rok 2023. Následně analyzuje vnější prostředí vybraného podniku. Poslední kapitola přináší návrh marketingové strategie pro rok 2024, zahrnující obchodní priority, doporučení pro komunikaci a propagaci a plánované obchodní aktivity spojené s produkty, včetně konkrétní lokální kampaně. cze
dc.format 77
dc.format 77
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cze
dc.subject Bizerba cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject obchodní aktivity cze
dc.subject Marketing strategy eng
dc.subject Bizerba eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject competitive analysis eng
dc.subject business activities eng
dc.title B2B marketingová strategie vybraného podniku cze
dc.title.alternative B2B marketing strategy of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Dvořák, Martin
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the proposal of a marketing strategy for the company Bizerba Czech & Slovakia, focusing on the B2B market. The thesis examines the theoretical foundations of marketing strategy, specifics of the B2B market, and analysis of external factors influencing the company's business. Furthermore, it introduces the company Bizerba itself, its history, and current strategy including the marketing strategy for the year 2023. Subsequently, it analyzes the external environment of the selected company. The final chapter presents a proposal for the marketing strategy for the year 2024, including business priorities, recommendations for communication and promotion, and planned business activities related to products, including a specific local campaign. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem B2B marketingová strategie vybraného podnik</p> <p>Cílem práce bylo</p> <p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p> <p>Otázka 1.: Autorka práce může uvést, jak probíhá komunikace jednotlivých oddělení, která se podílí na dílčích částech marketingové strategie.</p> <p>Otázka 2.: Bylo by vhodné tuto komunikaci nějak upravit? Pokud ano, proč a jak?</p> <p>Oponent:</p> <p>Otázka: Autorka popisuje ve své práci, že jedním z hlavních cílů společnosti působící na B2B trhu je budování vztahů. Autorka ve své SWOT analýze uvádí jako slabé stránky společnosti digitální komunikaci. Nebylo by pro společnost efektivnější soustředit se na přímou komunikaci se zákazníky?</p> <p>Otázka 2: Ovlivňuje nějak analýza konkurentů společnosti navrhované změny marketingové strategie?</p> <p>Studentka na otázky reagovala.</p> <p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p> <p>Otázka 3.: Máte nějaké vyčíslení nákladů?</p> <p>Studentka na otázky reagovala.</p> cze
dc.identifier.stag 47187
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet