dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Peterková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:45:19Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:45:19Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83159 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na neustálé zlepšování v oblasti administrativy, konkrétně v bankovnictví. Cílem je definovat rámec zastřešující neustálé zlepšování (Kaizen) v bankovních institucích pro organizace působící v bankovním sektoru v České republice. V diplomové práci je teoreticky představena podstata neustálého zlepšování a jeho spojitost s lean managementem, zároveň je uvedena podstata a fungování bankovnictví. Je
zanalyzováno, jak vybrané bankovní instituce přistupují k neustálému zlepšování, a následně jsou jejich přístupy srovnávány. |
cze |
dc.format |
89 s. |
|
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neustálé zlepšování |
cze |
dc.subject |
kaizen |
cze |
dc.subject |
štíhlý management |
cze |
dc.subject |
bankovnictví |
cze |
dc.subject |
bankovní sektor |
cze |
dc.subject |
continuous improvement |
eng |
dc.subject |
kaizen |
eng |
dc.subject |
lean management |
eng |
dc.subject |
banking |
eng |
dc.subject |
banking sector |
eng |
dc.title |
Neustálé zlepšování v bankovních institucích v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
Continuous improvement in banking institutions in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Slavíčková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on continuous improvement in the field of administration,
specifically in banking. The aim is to define a framework which cover continuous improvement (Kaizen) in banking institutions for organizations operating in the banking
sector in the Czech Republic. The diploma thesis theoretically presents the essence of
continuous improvement and its connection with lean management, at the same time the
essence and functioning of banking is presented there. How selected banking institutions approach continuous improvement is analysed, and subsequently their approaches are compared. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Neustálé zlepšování v bankovních institucích v České republice.</p>
<p>Cílem práce bylo definovat rámec zastřešující neustálé zlepšování (Kaizen) pro organizace působící v bankovním sektoru v České republice</p>
<p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p>
<p>Otázka 1.: U veďte prosím, na jaké úrovni je využívání přístupů neustálého zlepšování ve zdravotnictví ve srovnání s bankovnictvím.</p>
<p>Otázka 2.: Na straně 68 uvádíte, že jste ve společnosti SenzBank měla možnost zmapovat konkrétní proces a navrhnout vlastní řešení. Kdy byste doporučila společnosti, aby toto mapování procesu opakovala?</p>
<p>Otázka 3.: Které 4 druhy plýtvání se sledují v Komerční bance (s. 73) a jak si vysvětlujete výběr pravě těchto druhů? Řeší tato banka ostatní druhy plýtvání alespoň okrajově?</p>
<p>Studentka na otázky reagovala.</p>
<p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p>
<p>Otázka 4.: Kolik by stáli návrhy na zlepšení?</p>
<p>Studentka na otázky reagovala.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47169 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |