Neustálé zlepšování v bankovních institucích v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zemanová, Barbora
dc.contributor.author Peterková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:45:19Z
dc.date.available 2024-07-08T11:45:19Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83159
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na neustálé zlepšování v oblasti administrativy, konkrétně v bankovnictví. Cílem je definovat rámec zastřešující neustálé zlepšování (Kaizen) v bankovních institucích pro organizace působící v bankovním sektoru v České republice. V diplomové práci je teoreticky představena podstata neustálého zlepšování a jeho spojitost s lean managementem, zároveň je uvedena podstata a fungování bankovnictví. Je zanalyzováno, jak vybrané bankovní instituce přistupují k neustálému zlepšování, a následně jsou jejich přístupy srovnávány. cze
dc.format 89 s.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject neustálé zlepšování cze
dc.subject kaizen cze
dc.subject štíhlý management cze
dc.subject bankovnictví cze
dc.subject bankovní sektor cze
dc.subject continuous improvement eng
dc.subject kaizen eng
dc.subject lean management eng
dc.subject banking eng
dc.subject banking sector eng
dc.title Neustálé zlepšování v bankovních institucích v České republice cze
dc.title.alternative Continuous improvement in banking institutions in the Czech Republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Slavíčková, Jana
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on continuous improvement in the field of administration, specifically in banking. The aim is to define a framework which cover continuous improvement (Kaizen) in banking institutions for organizations operating in the banking sector in the Czech Republic. The diploma thesis theoretically presents the essence of continuous improvement and its connection with lean management, at the same time the essence and functioning of banking is presented there. How selected banking institutions approach continuous improvement is analysed, and subsequently their approaches are compared. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Neustálé zlepšování v bankovních institucích v České republice.</p> <p>Cílem práce bylo definovat rámec zastřešující neustálé zlepšování (Kaizen) pro organizace působící v bankovním sektoru v České republice</p> <p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:</p> <p>Otázka 1.: U veďte prosím, na jaké úrovni je využívání přístupů neustálého zlepšování ve zdravotnictví ve srovnání s bankovnictvím.</p> <p>Otázka 2.: Na straně 68 uvádíte, že jste ve společnosti SenzBank měla možnost zmapovat konkrétní proces a navrhnout vlastní řešení. Kdy byste doporučila společnosti, aby toto mapování procesu opakovala?</p> <p>Otázka 3.: Které 4 druhy plýtvání se sledují v Komerční bance (s. 73) a jak si vysvětlujete výběr pravě těchto druhů? Řeší tato banka ostatní druhy plýtvání alespoň okrajově?</p> <p>Studentka na otázky reagovala.</p> <p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p> <p>Otázka 4.: &nbsp;Kolik by stáli návrhy na zlepšení?</p> <p>Studentka na otázky reagovala.</p> cze
dc.identifier.stag 47169
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account