Analýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Myslivcová, Kateřina
dc.contributor.author Fraňová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:45:13Z
dc.date.available 2024-07-08T11:45:13Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83146
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je provedení Analýzy CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - CSR) v konkrétním podniku. V teoretické části práce je detailně analyzován koncept CSR a příslušné klíčové pojmy včetně důrazu na aspekty komunikace týkající se CSR. V následující praktické části práce je provedena důkladná analýza CSR aktivit a způsobů jejich komunikace v rámci organizace Škoda Auto a.s. Získaná data a informace z této analýzy jsou následně konfrontována s výsledky dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi veřejností a zaměstnanci společnosti Škoda Auto, a.s. Součástí práce je též zhodnocení výsledků a navržení vlastních doporučení. cze
dc.format 94
dc.format 94
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cze
dc.subject CSR cze
dc.subject stakeholders cze
dc.subject firemní image a identita cze
dc.subject komunikace CSR cze
dc.subject Škoda Auto cze
dc.subject a.s. cze
dc.subject corporate social responsibility eng
dc.subject CSR eng
dc.subject stakeholders eng
dc.subject corporate image and identity eng
dc.subject communication of CSR eng
dc.subject Škoda Auto a.s. eng
dc.title Analýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku cze
dc.title.alternative CSR activities and their impact on the company's reputation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jedlinský, Jakub
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis is the analysis of CSR activities and their impact on the reputation of the company. The aim of the thesis is to evaluate the used CSR communication tools and to determine their impact on the reputation of the company based on the analysis of CSR activities of the selected company. The thesis focuses on the issue of Corporate Social Responsibility (CSR) in a specific company. In the theoretical part of the thesis, the concept of CSR and the relevant key concepts are analysed in detail, including an emphasis on the CSR-related aspects of communication. In the following practical part of the thesis, a thorough analysis of CSR activities and their communication methods within the organisation Škoda Auto a.s. is carried out. The data and information obtained from this analysis are then confronted with the results of a questionnaire survey conducted among the public and employees of Škoda Auto, a.s. The work also includes an evaluation of the results and the proposal of its own recommendations. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: CSR aktivity a jejich vliv na dobré jméno podniku.</p> <p>Cílem práce je&nbsp;na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Během rozpravy byl&nbsp;položen&nbsp;dotaz&nbsp;dle posudku vedoucího diplomové práce:</p> <p><strong>Otázka 1.:&nbsp;</strong>V rámci rozpravy vysvětlete, jaký je rozdíl mezi Corporate Social Responsibility a Corporate Shared Value (CSV). Je možné některé konkrétní odpovědné aktivity, které Škoda Auto a.s. již vykonává a které popisujete v diplomové práci, považovat za CSV?&nbsp;</p> <p>Studentka na otázku&nbsp;reagovala.</p> <p>Následně byl&nbsp;položen&nbsp;dotaz&nbsp;oponenta&nbsp;práce:</p> <p><strong>Otázka 2.: </strong>Většina společností již s klasickým pojmem CSR nepracuje, odráží své strategie od zmíněných SDGs a zmíněné CSV. Ty jsou mnohem komplexnější a více propojují například práci s lidskými zdroji a tím definují udržitelnou i ekonomickou část. Dokázala byste uchopit otázku - Jak důležitý je v tomto ohledu koncept sdílení např. technologického know-how firmy se SŠ? Nebo jak důležité je rozvíjet a podporovat odborné kompetence např. starostů? Jaký to má vliv na spolupráci soukromého sektoru a veřejné správy?</p> <p>Studentka na otázku&nbsp;reagovala.</p> <p>Následně byl&nbsp;během rozpravy položen&nbsp;doplňující dotaz:</p> <p><strong>Otázka 3.: </strong>Vysvětlíte nám rozdíl mezi image a dobrým jménem podniku?</p> <p>Studentka na otázku&nbsp;reagovala.</p> cze
dc.identifier.stag 47023
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet