Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Volejníková, Jolana |
|
dc.contributor.author |
Hladíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:45:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:45:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83135 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje zhodnocení firemního vzdělávání ve vztahu k celkové strategii firmy ve vybrané společnosti a zkoumá jeho vazbu na strategické cíle firmy. Teoretická část vymezuje základní poznatky a definice firemního vzdělávání. V praktické části je provedena analýza firemního vzdělávání ve vybrané společnosti. Na základě získaných výsledků je provedeno kritické zhodnocení současného stavu firemního vzdělávání v dané firmě a formulovány doporučení pro zlepšení stávajícího stavu firemního vzdělávání ve vybrané firmě. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání |
cze |
dc.subject |
firemní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
metody firemního vzdělávání |
cze |
dc.subject |
rozvoj |
cze |
dc.subject |
strategický přístup ke vzdělávání |
cze |
dc.subject |
lidský kapitál |
cze |
dc.subject |
Education |
eng |
dc.subject |
corporate education |
eng |
dc.subject |
methods of corporate education |
eng |
dc.subject |
development |
eng |
dc.subject |
strategic approach to education |
eng |
dc.subject |
human capital |
eng |
dc.title |
Firemní vzdělávání |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šmidtová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is the evaluation of corporate education in realiton to the overal corporate strategy in the selected company and examiation of its connection to the copany's strategic goals. The theoretical part of this thesis defines the basic knowledge and definitions of corporate education. In the second part, an analysis of corporate education in a selected company is carried out. Based on the obtained results a critical evaluation of the current state of corporate education in the selected company is carried out and recommendations are formulated for improving the current state of corporate education. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Firemní vzdělávání.</p>
<p>Cílem práce bylo zhodnocení oblasti firemního vzdělávání ve vztahu k celkové strategii firmy. Student provedl šetření v prostředí firmy, kterou si sám zvolil. Vlastní analýza se zaměřila na identifikaci potřeb profesního a dalšího vzdělávání ve firmě, formy, nástroje a metody firemního vzdělávání, jeho organizaci, implementaci a evaluaci. Výsledky analýzy student kriticky zhodnotil a popř. doporučil návrhy na zlepšení stávajícího stavu.</p>
<p>Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce:</p>
<p><strong>O1:</strong> Prosím o vyjádření, zda diplomantka již zástupce firmy seznámila se závěry a návrhy své práce, a zda existuje šance na jejich praktickou realizaci.</p>
<p>Otázky oponenta:</p>
<p><strong>O1:</strong> Jak byste přistupovala k nákladům na vzdělávání u uvedené společnosti – budget celofiremní nebo per oddělení či zaměstnanec a v jaké výši a proč? Stačí procentuálně nebo poměrem k obratu.</p>
<p><strong>O2:</strong> V praktické části práce doporučujete, že by bylo vhodné, aby nováčci v rámci adaptace dostávali detailnější zpětnou vazbu na výsledky adaptačních školení. Navrhněte, jak konkrétně byste toto uchopila při průměrném počtu 100 nástupů měsíčně a počtu 6 různých testů.</p>
<p>Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:</p>
<p>O1: Jakou metodou testujete hypotézy?</p>
<p>O2: Zaměstnanci nejsou odměňováni za vzdělávání?</p>
<p> </p>
<p>Studentka ve své DP uvádí, že testuje hypotézy bez statistického ověření. Prezentace výsledků pouze v obecné rovině. </p> |
cze |
dc.identifier.stag |
45032 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|