Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Petr, Pavel
dc.contributor.author Malinová, Pavla
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:43Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:43Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83129
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu tiskové reklamy v prestižních módních časopisech Elle a Cosmopolitan s cílem porozumět vývoji a trendům v oblasti tiskové reklamy v průběhu času. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody analýzy pro zkoumání obsahu reklamních kampaní v období deseti let. Metodologie analýzy obsahu zahrnuje sběr a systematickou analýzu reklamních kampaní z vybraných vydání časopisů Elle a Cosmopolitan z různých období. Výsledky analýzy budou prezentovány prostřednictvím tabulek a interpretace zjištěných trendů a vzorců. Tato práce přináší nový pohled na tiskovou reklamu v módním průmyslu a poskytuje důležité poznatky pro marketéry, reklamní agentury a výzkumníky v oblasti marketingu a komunikace cze
dc.format 41 s.
dc.format 41 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza obsahu cze
dc.subject móda cze
dc.subject módní časopisy cze
dc.subject reklama cze
dc.subject tisková reklama cze
dc.subject trendy v reklamě cze
dc.subject Advertising eng
dc.subject advertising trends eng
dc.subject content analysis eng
dc.subject fashion eng
dc.subject fashion magazines eng
dc.subject print advertising eng
dc.title Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu cze
dc.title.alternative Analysis of the content of magazines from the point of view of the development of their content eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the analysis of print advertising in prestigious fashion magazines Elle and Cosmopolitan with the aim of understanding the evolution and trends in the field of print advertising over time. The thesis combines quantitative and qualitative methods of analysis to examine the content of advertising campaigns over a period of ten years. The methodology of content analysis includes the collection and systematic analysis of advertising campaigns from selected issues of Elle and Cosmopolitan magazines from different periods. The results of the analysis will be presented using tables and interpretation of identified trends and patterns. This thesis offers a fresh perspective on print advertising in the fashion industry and provides valuable insights for marketers, advertising agencies, and researchers in the field of marketing and communication. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu.<br /> Cíl práce: Analyzovat trendy v obsahu vybraných časopisů v průběhu času.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> Pokuste se stručně popsat, jaké jsou dominantní trendy v oblasti reklamy u těchto časopisů.</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Proč jste zpracovávala data z&nbsp;roku 1995 až 2005?<br /> Proč jste si zvolila konkrétně tyto dva časopisy?<br /> Zjišťovala jste statistiky prodejnosti?&nbsp;</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla</p> cze
dc.identifier.stag 47510
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet