dc.contributor.advisor |
Sedlák, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Koubek, Oldřich
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83127 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou 3D grafiky, jejím zpracováním a užití v různých oblastech. Práce se zaměřuje především na program Blender, ve kterém je zpracován i výstup. Výstupem práce je animace vymodelovaného objektu. |
cze |
dc.format |
67 |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Blender |
cze |
dc.subject |
3D grafika |
cze |
dc.subject |
animace |
cze |
dc.subject |
modelování |
cze |
dc.subject |
polygonové modelování |
cze |
dc.subject |
sculpting |
cze |
dc.subject |
shading |
cze |
dc.subject |
timeline |
cze |
dc.subject |
keyframe |
cze |
dc.subject |
CGI |
cze |
dc.subject |
VFX |
cze |
dc.subject |
Cycles |
cze |
dc.subject |
Eevee |
cze |
dc.subject |
ray-tracing |
cze |
dc.subject |
nodes |
cze |
dc.subject |
render farma |
cze |
dc.subject |
počítačová sestava |
cze |
dc.subject |
Aston Martin |
cze |
dc.subject |
Blender |
eng |
dc.subject |
3D graphics |
eng |
dc.subject |
animation |
eng |
dc.subject |
modeling |
eng |
dc.subject |
polygon modeling |
eng |
dc.subject |
sculpting |
eng |
dc.subject |
shading |
eng |
dc.subject |
timeline |
eng |
dc.subject |
keyframe |
eng |
dc.subject |
CGI |
eng |
dc.subject |
VFX |
eng |
dc.subject |
Cycles |
eng |
dc.subject |
Eevee |
eng |
dc.subject |
ray-tracing |
eng |
dc.subject |
nodes |
eng |
dc.subject |
render farm |
eng |
dc.subject |
computer setup |
eng |
dc.subject |
Aston Martin |
eng |
dc.title |
Modelování a animace v Blenderu |
cze |
dc.title.alternative |
Modelling and animation in Blender |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of 3D graphics, its processing, and its applications in various fields. The thesis primarily focuses on the Blender software, in which the output is processed. The output of the thesis is an animation of a modeled object. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl obhajobu práce: Modelování a animace v Blenderu.<br />
Cílem bakalářské práce je představit problematiku 3D grafiky. Ukázat její fáze, základní proces vytváření a užití. Práce vysvětluje pojem renderování a výběr vhodné počítačové sestavy pro práci s 3D grafikou. Dále práce přiblíží využití render farem. Výstupem je animace vymodelovaného objektu.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
K práci mám jednu otázku. Pohovořte o bezplatných farmách na rendrování?</p>
<p>Student otázku zodpověděl</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47372 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |