Modelování a animace v Blenderu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sedlák, Pavel
dc.contributor.author Koubek, Oldřich
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:42Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:42Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83127
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou 3D grafiky, jejím zpracováním a užití v různých oblastech. Práce se zaměřuje především na program Blender, ve kterém je zpracován i výstup. Výstupem práce je animace vymodelovaného objektu. cze
dc.format 67
dc.format 67
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Blender cze
dc.subject 3D grafika cze
dc.subject animace cze
dc.subject modelování cze
dc.subject polygonové modelování cze
dc.subject sculpting cze
dc.subject shading cze
dc.subject timeline cze
dc.subject keyframe cze
dc.subject CGI cze
dc.subject VFX cze
dc.subject Cycles cze
dc.subject Eevee cze
dc.subject ray-tracing cze
dc.subject nodes cze
dc.subject render farma cze
dc.subject počítačová sestava cze
dc.subject Aston Martin cze
dc.subject Blender eng
dc.subject 3D graphics eng
dc.subject animation eng
dc.subject modeling eng
dc.subject polygon modeling eng
dc.subject sculpting eng
dc.subject shading eng
dc.subject timeline eng
dc.subject keyframe eng
dc.subject CGI eng
dc.subject VFX eng
dc.subject Cycles eng
dc.subject Eevee eng
dc.subject ray-tracing eng
dc.subject nodes eng
dc.subject render farm eng
dc.subject computer setup eng
dc.subject Aston Martin eng
dc.title Modelování a animace v Blenderu cze
dc.title.alternative Modelling and animation in Blender eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of 3D graphics, its processing, and its applications in various fields. The thesis primarily focuses on the Blender software, in which the output is processed. The output of the thesis is an animation of a modeled object. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Student přednesl obhajobu práce: Modelování a animace v&nbsp;Blenderu.<br /> Cílem bakalářské práce je představit problematiku 3D grafiky. Ukázat její fáze, základní proces vytváření a užití. Práce vysvětluje pojem renderování a výběr vhodné počítačové sestavy pro práci s 3D grafikou. Dále práce přiblíží využití render farem. Výstupem je animace vymodelovaného objektu.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> K práci mám jednu otázku. Pohovořte o bezplatných farmách na rendrování?</p> <p>Student otázku zodpověděl</p> cze
dc.identifier.stag 47372
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet