Reklamní fotografie

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sedlák, Pavel
dc.contributor.author Nováková, Eliška
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:38Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:38Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83123
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie. V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce je zakončena praktickou částí, která zobrazuje postup tvorby fotografie od jejího pořízení a jejím zpracováním. cze
dc.format 46
dc.format 46
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject fotografie cze
dc.subject reklamní fotografie cze
dc.subject marketing cze
dc.subject etika cze
dc.subject photography eng
dc.subject advertising photography eng
dc.subject marketing eng
dc.subject ethics eng
dc.title Reklamní fotografie cze
dc.title.alternative Advertising photography eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on photography. The aim of the thesis is to present the topic of advertising photography. The thesis describes photography, how it is created, the exposure triangle, and its history from the beginnings to the present day. It also deals with advertising photography and its types, colors, compositional rules, marketing, where this type of photography can be used, and ethics in photography. The entire thesis concludes with a practical part, which demonstrates the process of creating a photograph from capturing it to its post processing. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Reklamní fotografie.<br /> Cílem práce je představit téma reklamní fotografie a vytvořit přehled pravidel a technik&nbsp;využívaných k tvorbě fotografie.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> K práci mám jednu otázku. Popište komunikaci se zákazníky ze sportovního prostředí?</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Cílíte na profesionální sportovce nebo hobby zájemce o kola?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 47367
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet