Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Sedlák, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:38Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83123 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na fotografii. Cílem práce je představit téma reklamní fotografie.
V práci je popsána fotografie, jak vzniká, expoziční trojúhelník, historie od počátků po
současnost. Dále se zabývá reklamní fotografií a jejími druhy, barevností, kompozičními
pravidly, marketingem, kde lze tento druh fotografie využít, a etikou ve fotografii. Celá práce
je zakončena praktickou částí, která zobrazuje postup tvorby fotografie od jejího pořízení
a jejím zpracováním. |
cze |
dc.format |
46 |
|
dc.format |
46 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fotografie |
cze |
dc.subject |
reklamní fotografie |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
etika |
cze |
dc.subject |
photography |
eng |
dc.subject |
advertising photography |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
ethics |
eng |
dc.title |
Reklamní fotografie |
cze |
dc.title.alternative |
Advertising photography |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on photography. The aim of the thesis is to present the topic of
advertising photography. The thesis describes photography, how it is created, the exposure
triangle, and its history from the beginnings to the present day. It also deals with advertising
photography and its types, colors, compositional rules, marketing, where this type of
photography can be used, and ethics in photography. The entire thesis concludes with a practical
part, which demonstrates the process of creating a photograph from capturing it to its post
processing. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Reklamní fotografie.<br />
Cílem práce je představit téma reklamní fotografie a vytvořit přehled pravidel a technik využívaných k tvorbě fotografie.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
K práci mám jednu otázku. Popište komunikaci se zákazníky ze sportovního prostředí?</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
Cílíte na profesionální sportovce nebo hobby zájemce o kola?</p>
<p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47367 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|