Vliv grafického designu na vnímání značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sedlák, Pavel
dc.contributor.author Koblásová, Magdalena
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:37Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:37Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83121
dc.description.abstract Bakalářská práce zprostředkuje vhled do oblasti grafického designu, popisuje důležitost tvorby značky a sleduje proces tvorby vizuální identity. Zabývá se podrobněji prvky, které obsahuje logomanuál a popisuje jednotlivé kroky jeho vzniku. Část rozebírá charakteristiku úspěšného loga s příklady log z praxe. Výsledná práce je proces tvorby vizuálního stylu a logomanuálu reálného projektu, který bude následně využit v praxi. cze
dc.format 52 s. (67 071 znaků).
dc.format 52 s. (67 071 znaků).
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject tvorba značky cze
dc.subject logomanuál cze
dc.subject vizuální identita cze
dc.subject logo cze
dc.subject grafický design cze
dc.subject brand eng
dc.subject logomanual eng
dc.subject visual identity eng
dc.subject logo eng
dc.subject graphic design eng
dc.title Vliv grafického designu na vnímání značky cze
dc.title.alternative The influence of graphic design on brand perception. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis provides certain knowledge about the field of graphic design, describes the importance of branding and the process of creating visual identity. It focuses on the elements contained in the logomanual and shows the process of creating a visual identity. Part of it discusses the characteristics of a successful logo with examples presented on the real companies. The result will be the visual identity shown as a logo manual for a real client. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p style="text-align:justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Vliv grafického designu na vnímání značky. Cílem práce je rozebrat jednotlivé okruhy grafického designu, které se používají v dnešní době, a působí na vnímání zákazníka. Práce představí jednotlivé základní prvky při tvorbě vizuální stránky firmy, které jako celek působí na zákazníka. Jednotlivé kroky budou prezentovány na příkladech z praxe.<o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky dle posudku vedoucího práce:<br /> K práci mám jednu otázku. Jak byste použila v práci AI, o které taky píšete?<o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky komise:<o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Výtka k&nbsp;různým druhům citací, různě generovaný obsah&nbsp;<o:p></o:p></span></p> cze
dc.identifier.stag 47356
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet