dc.contributor.advisor |
Sedlák, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Koblásová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83121 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zprostředkuje vhled do oblasti grafického designu, popisuje důležitost tvorby značky a sleduje proces tvorby vizuální identity. Zabývá se podrobněji prvky, které obsahuje logomanuál a popisuje jednotlivé kroky jeho vzniku. Část rozebírá charakteristiku úspěšného loga s příklady log z praxe. Výsledná práce je proces tvorby vizuálního stylu a logomanuálu reálného projektu, který bude následně využit v praxi. |
cze |
dc.format |
52 s. (67 071 znaků). |
|
dc.format |
52 s. (67 071 znaků). |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tvorba značky |
cze |
dc.subject |
logomanuál |
cze |
dc.subject |
vizuální identita |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
grafický design |
cze |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
logomanual |
eng |
dc.subject |
visual identity |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
graphic design |
eng |
dc.title |
Vliv grafického designu na vnímání značky |
cze |
dc.title.alternative |
The influence of graphic design on brand perception. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis provides certain knowledge about the field of graphic design, describes the importance of branding and the process of creating visual identity. It focuses on the elements contained in the logomanual and shows the process of creating a visual identity. Part of it discusses the characteristics of a successful logo with examples presented on the real companies. The result will be the visual identity shown as a logo manual for a real client. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p style="text-align:justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Vliv grafického designu na vnímání značky. Cílem práce je rozebrat jednotlivé okruhy grafického designu, které se používají v dnešní době, a působí na vnímání zákazníka. Práce představí jednotlivé základní prvky při tvorbě vizuální stránky firmy, které jako celek působí na zákazníka. Jednotlivé kroky budou prezentovány na příkladech z praxe.<o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky dle posudku vedoucího práce:<br />
K práci mám jednu otázku. Jak byste použila v práci AI, o které taky píšete?<o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky komise:<o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Výtka k různým druhům citací, různě generovaný obsah <o:p></o:p></span></p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47356 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |