dc.contributor.advisor |
Příhodová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Shapoval, Daryna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83118 |
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem práce je " Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sí-tích". Práce se zabývá klíčovými pojmy a jejich vzájemnými souvislostmi, jako jsou umělá inteligence, marketing, sociální sítě a další. Byla provedena podrobná analýza aplikací, které využívají umělou inteligenci. Výsledkem je vypracování konkrétního ná-vodu pro využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích, včetně praktických rad a doporučení pro jednotlivé aplikace ke zvýšení efektivity marketingových strategií. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Umělá inteligence |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
Artificial intelligence |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.title |
Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích |
cze |
dc.title.alternative |
The use of artificial intelligence in social media marketing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of the thesis is "The use of artificial intelligence in social media market-ing". The thesis deals with key concepts and their interrelationships such as artificial in-telligence, marketing, social networking and others. Detailed analysis of applications that use artificial intelligence has been done. As a result, specific guidelines for the use of artificial intelligence in social media marketing are developed, including practical advice and recommendations for individual applications to increase the effectiveness of market-ing strategies. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích.<br />
Cílem bakalářské práce je vytvořit konkrétní návod pro využití umělá inteligence v marketingu na sociálních sítích, který bude obsahovat praktické tipy a postupy pro zlepšení efektivity marketingových kampaní.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
1. Jaké největší výzvy vidíte při implementaci nástrojů umělá inteligence (oblast marketing na sociálních sítích) ve firmách?</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
Co je podle Vás experimentální přístup, který jste použila? Je znázorněno ve Vaší práci?</p>
<p>Proč jste nezmínila jako nástroj Copilot?</p>
<p>Výtka k citacím v práci.</p>
<p>Studentka na otázky reagovala.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47246 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |