Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Příhodová, Kateřina
dc.contributor.author Shapoval, Daryna
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:36Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:36Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83118
dc.description.abstract Hlavním tématem práce je " Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sí-tích". Práce se zabývá klíčovými pojmy a jejich vzájemnými souvislostmi, jako jsou umělá inteligence, marketing, sociální sítě a další. Byla provedena podrobná analýza aplikací, které využívají umělou inteligenci. Výsledkem je vypracování konkrétního ná-vodu pro využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích, včetně praktických rad a doporučení pro jednotlivé aplikace ke zvýšení efektivity marketingových strategií. cze
dc.format 53 s.
dc.format 53 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Umělá inteligence cze
dc.subject marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject Artificial intelligence eng
dc.subject marketing eng
dc.subject social media eng
dc.title Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích cze
dc.title.alternative The use of artificial intelligence in social media marketing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The main topic of the thesis is "The use of artificial intelligence in social media market-ing". The thesis deals with key concepts and their interrelationships such as artificial in-telligence, marketing, social networking and others. Detailed analysis of applications that use artificial intelligence has been done. As a result, specific guidelines for the use of artificial intelligence in social media marketing are developed, including practical advice and recommendations for individual applications to increase the effectiveness of market-ing strategies. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích.<br /> Cílem bakalářské práce je vytvořit konkrétní návod pro využití umělá inteligence v marketingu na sociálních sítích, který bude obsahovat praktické tipy a postupy pro zlepšení efektivity marketingových kampaní.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> 1. Jaké největší výzvy vidíte při implementaci nástrojů umělá inteligence (oblast marketing na sociálních sítích) ve firmách?</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Co je podle Vás experimentální přístup, který jste použila? Je znázorněno ve Vaší práci?</p> <p>Proč jste nezmínila jako nástroj Copilot?</p> <p>Výtka k&nbsp;citacím v práci.</p> <p>Studentka na otázky reagovala.</p> cze
dc.identifier.stag 47246
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet