Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku FloraGaudi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Příhodová, Kateřina
dc.contributor.author Žižková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:35Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:35Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83116
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednotného vizuálního stylu značky se zaměřením na sociální sítě. Sledovanou značkou je svatební floristika FloraGaudi, pro kterou byl jako výsledek práce vypracován Grafický manuál logotypu a jednotného vizuálního stylu s podklady na sociální sítě. cze
dc.format 79
dc.format 79
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject grafický manuál cze
dc.subject jednotný vizuální styl cze
dc.subject logotyp cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject svatební floristika cze
dc.subject corporate identity eng
dc.subject graphic manual eng
dc.subject logotype eng
dc.subject social networks eng
dc.subject wedding floristry eng
dc.title Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku FloraGaudi cze
dc.title.alternative Design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand, focusing on social networks. The study resulted in the development of a Graphic manual of the logotype and a corporate identity with a social network content. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi.<br /> Cílem práce je stanovení pravidel pro použití vizuálního stylu, které zahrnují barvy, typografii, logo a další vizuální prvky, aby byl dosažen jednotný vzhled marketingových materiálů (se zaměřením na sociální média) pro značku Flora-Gaudi.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> 1. Byl již Vámi navrhovaný JVS aplikován v praxi?&nbsp;</p> <p>2. Je podle Vás vhodný šedesáti stránkový manuál JVS pro vaši klientku?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 47243
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account