Návrh grafického manuálu pro knihkupectví

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Safonenko, Viktoriia
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:34Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:34Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83114
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu fiktivní značky s důrazem na rozvoj firemní vizuální identity. Práce nejen představuje základní pojmy nezbytné pro tvorbu firemního stylu, ale také detailně popisuje jednotlivé fáze vývoje a budování vizuálního konceptu značky. Výsledkem této práce je plně vyvinutý jednotný vizuální styl firmy, který zahrnuje širokou škálu prvků a strategií pro efektivní komunikaci s cílovou skupinou a posílení identity značky na trhu. cze
dc.format 58 s. ( 54 913 znaků )
dc.format 58 s. ( 54 913 znaků )
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní vizuální identita cze
dc.subject grafický manuál cze
dc.subject logo cze
dc.subject grafická tvorba cze
dc.subject grafické prvky cze
dc.subject Corporate visual identity eng
dc.subject graphic manual eng
dc.subject logo eng
dc.subject graphic design eng
dc.subject graphic elements. eng
dc.title Návrh grafického manuálu pro knihkupectví cze
dc.title.alternative Design of a graphic manual for a bookstore eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on creating a fictional brand with an emphasis on developing corporate visual identity. The thesis not only introduces fundamental concepts necessary for creating corporate style but also intricately describes each phase of brand visual concept development and construction. The result of this thesis is a fully developed unified visual style for the company, encompassing a wide range of elements and strategies for effective communication with the target audience and strengthening the brand identity in the market. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Návrh grafického manuálu pro knihkupectví.<br /> Cílem práce je návrh vybraných prvků vizuálního stylu včetně zásad práce s nimi. Návrh bude pro startup fiktivní firmu, která je zaměřená na předprodej dětské literatury a s tím související ekologický aspekt. Nedílnou součástí bude analýza případné konkurence z pohledu vizuálního stylu značky.</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Jaká je minimální velikost loga?</p> <p>Studentka na položené otázky odpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 47194
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet