dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Safonenko, Viktoriia
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:34Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83114 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu fiktivní značky s důrazem na rozvoj firemní vizuální identity. Práce nejen představuje základní pojmy nezbytné pro tvorbu firemního stylu, ale také detailně popisuje jednotlivé fáze vývoje a budování vizuálního konceptu značky.
Výsledkem této práce je plně vyvinutý jednotný vizuální styl firmy, který zahrnuje širokou škálu prvků a strategií pro efektivní komunikaci s cílovou skupinou a posílení identity značky na trhu. |
cze |
dc.format |
58 s. ( 54 913 znaků ) |
|
dc.format |
58 s. ( 54 913 znaků ) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní vizuální identita |
cze |
dc.subject |
grafický manuál |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
grafická tvorba |
cze |
dc.subject |
grafické prvky |
cze |
dc.subject |
Corporate visual identity |
eng |
dc.subject |
graphic manual |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
graphic design |
eng |
dc.subject |
graphic elements. |
eng |
dc.title |
Návrh grafického manuálu pro knihkupectví |
cze |
dc.title.alternative |
Design of a graphic manual for a bookstore |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on creating a fictional brand with an emphasis on developing corporate visual identity. The thesis not only introduces fundamental concepts necessary for creating corporate style but also intricately describes each phase of brand visual concept development and construction.
The result of this thesis is a fully developed unified visual style for the company, encompassing a wide range of elements and strategies for effective communication with the target audience and strengthening the brand identity in the market. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh grafického manuálu pro knihkupectví.<br />
Cílem práce je návrh vybraných prvků vizuálního stylu včetně zásad práce s nimi. Návrh bude pro startup fiktivní firmu, která je zaměřená na předprodej dětské literatury a s tím související ekologický aspekt. Nedílnou součástí bude analýza případné konkurence z pohledu vizuálního stylu značky.</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
Jaká je minimální velikost loga?</p>
<p>Studentka na položené otázky odpověděla.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47194 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |