Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Žídek, Jan
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:34Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:34Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-23
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83113
dc.description.abstract Práce se zabývá vytvořením grafického designu pro nově založenou živnost. V bakalářské práci jsou popsána pravidla a zásady, které je nutné zohlednit při tvorbě grafického designu pro podnikání. Součástí je tvorba klíčových prvků firemní identity, včetně loga, webové stránky, vizitek a materiálů pro sociální sítě. cze
dc.format 66 s.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject grafický design cze
dc.subject výživový poradce cze
dc.subject firemní identita cze
dc.subject graphic design eng
dc.subject nutritionist eng
dc.subject corporate identity eng
dc.title Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky cze
dc.title.alternative Graphic design as a tool for creating a unique style and brand identity eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The work focuses on creating graphic design for a newly established business. The bachelor's thesis describes the rules and principles that need to be considered when creating graphic design for entrepreneurship. It also includes the development of key elements of corporate identity, including logo, website, business cards, and materials for social media. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Student přednesl obhajobu práce s&nbsp;názvem: Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky.<br /> Cílem práce je vytvořit originální a efektivní grafický design pro nově založenou živnost, který bude reflektovat identitu značky a bude vizuálně přitažlivý pro cílovou skupinu. Výsledný design bude základem při budování silné značky.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> Práce se zaměřuje na návrh vizuální identity pro novou společnost. Můžete nastínit budoucí marketingovou strategii této společnosti v postupných krocích a vysvětlit, kdy a v jaké fázi byste využili navrženou vizuální identitu?</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Není navržený slogan moc dlouhý?&nbsp;</p> <p>Student položené otázky zodpověděl.</p> cze
dc.identifier.stag 47174
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet