dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Žídek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:34Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83113 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vytvořením grafického designu pro nově založenou živnost. V bakalářské práci jsou popsána pravidla a zásady, které je nutné zohlednit při tvorbě grafického designu pro podnikání. Součástí je tvorba klíčových prvků firemní identity, včetně loga, webové stránky, vizitek a materiálů pro sociální sítě. |
cze |
dc.format |
66 s. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
grafický design |
cze |
dc.subject |
výživový poradce |
cze |
dc.subject |
firemní identita |
cze |
dc.subject |
graphic design |
eng |
dc.subject |
nutritionist |
eng |
dc.subject |
corporate identity |
eng |
dc.title |
Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky |
cze |
dc.title.alternative |
Graphic design as a tool for creating a unique style and brand identity |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses on creating graphic design for a newly established business. The bachelor's thesis describes the rules and principles that need to be considered
when creating graphic design for entrepreneurship. It also includes the development of key elements of corporate identity, including logo, website, business cards, and materials for social media. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl obhajobu práce s názvem: Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky.<br />
Cílem práce je vytvořit originální a efektivní grafický design pro nově založenou živnost, který bude reflektovat identitu značky a bude vizuálně přitažlivý pro cílovou skupinu. Výsledný design bude základem při budování silné značky.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
Práce se zaměřuje na návrh vizuální identity pro novou společnost. Můžete nastínit budoucí marketingovou strategii této společnosti v postupných krocích a vysvětlit, kdy a v jaké fázi byste využili navrženou vizuální identitu?</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
Není navržený slogan moc dlouhý? </p>
<p>Student položené otázky zodpověděl.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47174 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |