dc.contributor.advisor |
Kašparová, Miloslava |
|
dc.contributor.author |
Hendrychová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:31Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:31Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83107 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou vybraných prvků video hry, zároveň čtenáře seznamuje s pojmy z herního designu. Výstupem práce je předběžný návrh videoherních prvků a grafiky. |
cze |
dc.format |
63 |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Video hra |
cze |
dc.subject |
herní design |
cze |
dc.subject |
herní mechaniky |
cze |
dc.subject |
grafika |
cze |
dc.subject |
Video games |
eng |
dc.subject |
game design |
eng |
dc.subject |
game mechanic |
eng |
dc.subject |
grafic |
eng |
dc.title |
Návrh vybraných komponent pro video hru |
cze |
dc.title.alternative |
Design of selected components for a video game |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the design and creation of selected elements of a video game, while also introducing readers to concepts from game design. The outcome of the thesis is an initial design of video game elements and graphics. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh vybraných komponent pro video hru. Cílem práce je návrh vybraných komponent pro video hru s využitím dostupného grafického software. Součástí budou ukázky designu hry, např. skici, příběh, popis fungování herních mechanik atd. Budou uvedeny i technické možnosti zpracování hry (např. engine, herní platforma).</p>
<p>Otázky dle posudku vedoucí práce:<br />
Jaké jsou současné trendy v herním designu?</p>
<p>Jaký vliv má design komponent na celkový dojem hry?</p>
<p>Otázky komise:</p>
<p>Co jste hrála za hry? V čem jste hru programovala?</p>
<p>Proč jste použila zrovna takovouto grafiku?</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47156 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |