dc.contributor.advisor |
Kašparová, Miloslava |
|
dc.contributor.author |
Krása, Jonáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83105 |
|
dc.description.abstract |
<p>Anotace: Práce se zabývá designem mobilní aplikace. Zaměřuje se na důležitá témata, zásady a doporučení kvalitního interaktivního designu, který je uživatelsky přívětivý. Součástí práce bude návrh vlastního designu mobilní aplikace pro fiktivní uměleckou galerii. Výstupem bude interaktivní prototyp návrhu mobilní aplikace.</p> |
cze |
dc.format |
46 s. (9 776 znakůů) |
|
dc.format |
46 s. (9 776 znakůů) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
UI design |
cze |
dc.subject |
UX design |
cze |
dc.subject |
interaktivní design |
cze |
dc.subject |
prototyp mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
inkluzivní design |
cze |
dc.subject |
uživatelské rozhraní |
cze |
dc.subject |
uživatelská zkušenost |
cze |
dc.subject |
design |
cze |
dc.subject |
vizuální identita |
cze |
dc.subject |
vývoj mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
Mobile application |
eng |
dc.subject |
UI design |
eng |
dc.subject |
UX design |
eng |
dc.subject |
interactive design |
eng |
dc.subject |
prototype of mobile application |
eng |
dc.subject |
inklusive design |
eng |
dc.subject |
user interface |
eng |
dc.subject |
user experience |
eng |
dc.subject |
design |
eng |
dc.subject |
visual identity |
eng |
dc.subject |
mobile app development |
eng |
dc.title |
Interaktivní grafický návrh mobilní aplikace |
cze |
dc.title.alternative |
Interactive Graphic Prototype of Mobile Application |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the design of a mobile application. It focuses on important topics, principles and recommendations for a quality interactive design that is user-friendly. The work will include the design of a custom mobile app for a fictional art gallery. The output will be an interactive prototype of the mobile app design. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl obhajobu práce s názvem: Interaktivní grafický návrh mobilní aplikace<br />
Cíl práce: Vytvořit interaktivní prototyp návrhu mobilní aplikace</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
Zabýval jste se návrhem prototypu mobilní aplikace. Z hlediska různých členění se rozlišují aplikace komerční a firemní. Do jaké kategorie lze zařadit Vaši aplikaci a jak se tyto uvedené kategorie liší?</p>
<p>Jak předpokládáte, že bude Vámi navržená aplikace intuitivní pro nové uživatele?</p>
<p>Student položené otázky zodpověděl.</p>
<p> </p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47154 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |