dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:29Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:29Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83104 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu. |
cze |
dc.format |
59 s. (82 068 znaků) |
|
dc.format |
59 s. (82 068 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
vizuální identita |
cze |
dc.subject |
grafický manuál |
cze |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
visual identity |
eng |
dc.subject |
graphic manual |
eng |
dc.title |
Návrh marketingového komunikačního mixu |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal of Marketing communication mix |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication mix and the derived online and offline visual style elements are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh marketingového komunikačního mixu.</p>
<p>Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích).</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
V práci jste zmínila analýzu současného stavu, avšak chybí konkrétní ukázky stávajícího stavu fitness studia. Můžete tedy prosím ukázat současný stav fitness studia a případně i příklady z konkurence, které jste použila jako inspiraci?</p>
<p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47152 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |