Návrh marketingového komunikačního mixu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Ševčíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:29Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:29Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83104
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu. cze
dc.format 59 s. (82 068 znaků)
dc.format 59 s. (82 068 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject logo cze
dc.subject vizuální identita cze
dc.subject grafický manuál cze
dc.subject Marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject logo eng
dc.subject visual identity eng
dc.subject graphic manual eng
dc.title Návrh marketingového komunikačního mixu cze
dc.title.alternative Proposal of Marketing communication mix eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication mix and the derived online and offline visual style elements are proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Návrh marketingového komunikačního mixu.</p> <p>Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích).</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> V práci jste zmínila analýzu současného stavu, avšak chybí konkrétní ukázky stávajícího stavu fitness studia. Můžete tedy prosím ukázat současný stav fitness studia a případně i příklady z konkurence, které jste použila jako inspiraci?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 47152
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet