dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Pařenicová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:28Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:28Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83102 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá důležitostí využití fotografie a jednotného vizuálního stylu jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Zaměřuje se na sociální síť Instagram, kde je vizuální obsah klíčový a popisuje, jak tuto síť efektivně využívat k firemní propagaci. Praktická část se věnuje návrhu obsahu konkrétního instagramového profilu a tvorbě jeho vizuálního obsahu. |
cze |
dc.format |
53 |
|
dc.format |
53 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fotografie |
cze |
dc.subject |
jednotný vizuální styl |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
Instagram |
cze |
dc.subject |
photography |
eng |
dc.subject |
unified visual style |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
Instagram |
eng |
dc.title |
Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích |
cze |
dc.title.alternative |
Utilization of photography as a marketing tool on social media |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on the importance of using photography and a consistent visual style as a marketing tool on social media platforms. It specifically targets the social network Instagram, where visual content is crucial, and describes how to use this platform effectively for corporate promotion. The practical part delves into designing the content of a specific Instagram profile and the creation of its visual content. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p style="text-align:justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Cílem práce je zaměřit se na využití fotografie jako marketingového nástroje, definovat vhodné typy fotografií využitelných v rámci graficky orientovaných sociálních sítích. Bude se zaměřovat především na fotografie využitelné pro instagramové příspěvky a jejich následnou postprodukci v jednotném vizuálním stylu.</span><o:p></o:p></p>
<p style="text-align:justify"><o:p> </o:p></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky dle posudku vedoucí práce:<br />
Ve své práci jste zmínila vytvořenou sadu pro značku a šablony pro příspěvky v aplikaci Canva. Mohla byste tyto výstupy představit a vysvětlit, jak konkrétně mohou být pro firmu přínosné?<o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky komise:<o:p></o:p></span></p>
<p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Výtka k typografickým chybám, barevný kontrast v určitých případech splývá<o:p></o:p></span></p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47150 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |