Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Pařenicová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:28Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:28Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83102
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá důležitostí využití fotografie a jednotného vizuálního stylu jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Zaměřuje se na sociální síť Instagram, kde je vizuální obsah klíčový a popisuje, jak tuto síť efektivně využívat k firemní propagaci. Praktická část se věnuje návrhu obsahu konkrétního instagramového profilu a tvorbě jeho vizuálního obsahu. cze
dc.format 53
dc.format 53
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject fotografie cze
dc.subject jednotný vizuální styl cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject Instagram cze
dc.subject photography eng
dc.subject unified visual style eng
dc.subject social media eng
dc.subject marketing eng
dc.subject Instagram eng
dc.title Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích cze
dc.title.alternative Utilization of photography as a marketing tool on social media eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the importance of using photography and a consistent visual style as a marketing tool on social media platforms. It specifically targets the social network Instagram, where visual content is crucial, and describes how to use this platform effectively for corporate promotion. The practical part delves into designing the content of a specific Instagram profile and the creation of its visual content. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p style="text-align:justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Cílem práce je zaměřit se na využití fotografie jako marketingového nástroje, definovat vhodné typy fotografií využitelných v rámci graficky orientovaných sociálních sítích. Bude se zaměřovat především na fotografie využitelné pro instagramové příspěvky a jejich následnou postprodukci v jednotném vizuálním stylu.</span><o:p></o:p></p> <p style="text-align:justify"><o:p>&nbsp;</o:p></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky dle posudku vedoucí práce:<br /> Ve své práci jste zmínila vytvořenou sadu pro značku a šablony pro příspěvky v aplikaci Canva. Mohla byste tyto výstupy představit a vysvětlit, jak konkrétně mohou být pro firmu přínosné?<o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Otázky komise:<o:p></o:p></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial, sans-serif;">Výtka k&nbsp;typografickým chybám, barevný kontrast v&nbsp;určitých případech splývá<o:p></o:p></span></p> cze
dc.identifier.stag 47150
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet