Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Filipová, Kristýna
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83101
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových příspěvků. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní kancelář cze
dc.subject Instagram cze
dc.subject marketing cze
dc.subject sociální síť cze
dc.subject strategie cze
dc.subject Instagram eng
dc.subject marketing eng
dc.subject social media eng
dc.subject strategy eng
dc.subject travel agency eng
dc.title Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří cze
dc.title.alternative Utilization of social media for the promotion of travel agencies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of using social media as a promotional tool for travel agencies. It examines tourism, tourism marketing, social networks, and social media strategy. In the practical part, a sample Instagram profile is created for a fictional travel agency, a communication strategy and content plan are designed. Recommendations and proposals for specific Instagram posts are also included. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří. Cílem je analyzovat využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Práce bude zkoumat různé sociální sítě a jejich výhody a nevýhody v oblasti cestovního ruchu, a dále se zaměří na strategie propagace, obsah a interakce s cílovou skupinou. Na základě výzkumu bude vytvořen návrh ukázkového profilu pro vybranou sociální síť a sestaveno doporučení pro cestovní kanceláře, jak využívat sociální sítě co nejefektivněji a zlepšit tak svou online přítomnost a získávat více zákazníků.</p> <p>Otázky dle posudku vedoucí práce:<br /> Mohla byste vysvětlit, proč jste si pro svůj návrh vybrala sociální síť Instagram, přestože podle statistiky uvedené ve třetí kapitole není momentálně nejpoužívanější sociální sítí?</p> <p>&nbsp;</p> <p>Otázky komise:</p> <p>Jaké metody byly využity v průběhu vaší práce?</p> cze
dc.identifier.stag 47149
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet