dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Filipová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:27Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83101 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových příspěvků. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní kancelář |
cze |
dc.subject |
Instagram |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální síť |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
Instagram |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
travel agency |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří |
cze |
dc.title.alternative |
Utilization of social media for the promotion of travel agencies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of using social media as a promotional tool for travel agencies. It examines tourism, tourism marketing, social networks, and social media strategy. In the practical part, a sample Instagram profile is created for a fictional travel agency, a communication strategy and content plan are designed. Recommendations and proposals for specific Instagram posts are also included. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří. Cílem je analyzovat využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Práce bude zkoumat různé sociální sítě a jejich výhody a nevýhody v oblasti cestovního ruchu, a dále se zaměří na strategie propagace, obsah a interakce s cílovou skupinou. Na základě výzkumu bude vytvořen návrh ukázkového profilu pro vybranou sociální síť a sestaveno doporučení pro cestovní kanceláře, jak využívat sociální sítě co nejefektivněji a zlepšit tak svou online přítomnost a získávat více zákazníků.</p>
<p>Otázky dle posudku vedoucí práce:<br />
Mohla byste vysvětlit, proč jste si pro svůj návrh vybrala sociální síť Instagram, přestože podle statistiky uvedené ve třetí kapitole není momentálně nejpoužívanější sociální sítí?</p>
<p> </p>
<p>Otázky komise:</p>
<p>Jaké metody byly využity v průběhu vaší práce?</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
47149 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |