dc.contributor.advisor |
Sedlák, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Štěrbová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:27Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83100 |
|
dc.description.abstract |
Práce si klade za cíl vytvořit jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu zabývající se prodejem lokálních potravin a drogerie do vlastních nádob. V úvodu práce jsou představeny základní pojmy související s grafickým designem, a především odvětví zabývající se firemní identitou a prvky grafického manuálu. Výstupem je zvolit firemní barvy, ze kterých následně vychází navržení loga, tiskovin, propagačních a dalších materiálů zakomponovaných do grafického manuálu. |
cze |
dc.format |
66 s. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní identita |
cze |
dc.subject |
grafický design |
cze |
dc.subject |
jednotný vizuální styl |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
písmo |
cze |
dc.subject |
barvy |
cze |
dc.subject |
Corporate identity |
eng |
dc.subject |
graphic design |
eng |
dc.subject |
uniform visual style |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
font |
eng |
dc.subject |
colours |
eng |
dc.title |
Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu |
cze |
dc.title.alternative |
Uniform visual style of the Shop Without Packaging |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work aims to create a unified visual style of the Shop Without Packaging, selling local food and drugstore in its own containers. In the introduction of the thesis, the basic concepts related to graphic design are introduced, especially the industry dealing with corporate identity and elements of graphic design. The output is to select corporate colours, which then form the basis for designing the logo, printed materials, promotional and other materials incorporated into the graphic manual. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu.<br />
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat jednotný vizuální styl pro Obchůdek bez obalu. Snahou bude objasnit problematiku tvorby vizuálního stylu spolu s objasněním základních pojmů z odvětví grafického designu a firemní identity. Proces tvorby povede ke stanovení grafického manuálu vymezující způsoby interpretace stylu.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
K práci mám jednu otázku. Opravdu začne obchůdek ten Vás návrh používat?</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:<br />
Jakým způsobem jste vybírala barevnou kombinaci?</p>
<p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
45383 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |