Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sedlák, Pavel
dc.contributor.author Štěrbová, Denisa
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-22
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83100
dc.description.abstract Práce si klade za cíl vytvořit jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu zabývající se prodejem lokálních potravin a drogerie do vlastních nádob. V úvodu práce jsou představeny základní pojmy související s grafickým designem, a především odvětví zabývající se firemní identitou a prvky grafického manuálu. Výstupem je zvolit firemní barvy, ze kterých následně vychází navržení loga, tiskovin, propagačních a dalších materiálů zakomponovaných do grafického manuálu. cze
dc.format 66 s.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní identita cze
dc.subject grafický design cze
dc.subject jednotný vizuální styl cze
dc.subject logo cze
dc.subject písmo cze
dc.subject barvy cze
dc.subject Corporate identity eng
dc.subject graphic design eng
dc.subject uniform visual style eng
dc.subject logo eng
dc.subject font eng
dc.subject colours eng
dc.title Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu cze
dc.title.alternative Uniform visual style of the Shop Without Packaging eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The work aims to create a unified visual style of the Shop Without Packaging, selling local food and drugstore in its own containers. In the introduction of the thesis, the basic concepts related to graphic design are introduced, especially the industry dealing with corporate identity and elements of graphic design. The output is to select corporate colours, which then form the basis for designing the logo, printed materials, promotional and other materials incorporated into the graphic manual. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu.<br /> Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat jednotný vizuální styl pro Obchůdek bez obalu. Snahou bude objasnit problematiku tvorby vizuálního stylu spolu s objasněním základních pojmů z odvětví grafického designu a firemní identity. Proces tvorby povede ke stanovení grafického manuálu vymezující způsoby interpretace stylu.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br /> K práci mám jednu otázku. Opravdu začne obchůdek ten Vás návrh používat?</p> <p><strong>Otázky komise</strong>:<br /> Jakým způsobem jste vybírala barevnou kombinaci?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 45383
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet