Firemní identita vybrané značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Smejkalová, Viktorie
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.available 2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-22
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/83099
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.title Firemní identita vybrané značky cze
dc.title.alternative Corporate identity of the chosen brand eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence <p>Studentka přednesla obhajobu práce s&nbsp;názvem: Firemní identita vybrané značky.<br /> Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout firemní identitu pro zvolenou značku. Návrh firemní identity vytvoří celkový obraz značky, který by měl být maximálně konzistentní a odpovídat filozofii značky. Cílem bakalářské práce bude také navrhnout základní možnosti využití online prostředí pro budování firemní identity.</p> <p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:</p> <p>1. V jakém stavu je realizace vašeho návrhu firemní identity pro značku SHARD, případně jaký doporučujete postup pro úplnou realizaci vašeho návrhu?</p> <p>2. Z čeho jste vycházela při návrhu praktických ukázek, jako jsou firemní vizitky, hlavičkový papír, visačky na produkty, návrhy pro sociální sítě a reklamní tričko?</p> <p>Studentka položené otázky zodpověděla.</p> cze
dc.identifier.stag 45114
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet