dc.contributor.advisor |
Kašparová, Miloslava |
|
dc.contributor.author |
Nekvindová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:26Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:26Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83097 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem visuální identity firmy, zpracováním webových stránek a návrhu tiskovin. Teoretická část je věnována definici základních pojmů. Pojednává o analýze trhu, cílových skupinách, tvorbě webové stránky, dostupných redakčních systémech a aplikaci SEO. Praktická část se zabývá analýzou konkurence a vytyčením cílových skupin. Součástí práce je návrh a tvorba loga, tiskovin a webové stránky. |
cze |
dc.format |
55 s. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Analýza trhu |
cze |
dc.subject |
fotografie |
cze |
dc.subject |
návrh |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
tiskoviny |
cze |
dc.subject |
visuální identita |
cze |
dc.subject |
webová stránka |
cze |
dc.subject |
Market analysis |
eng |
dc.subject |
photography |
eng |
dc.subject |
design |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.subject |
printed materials |
eng |
dc.subject |
visual identity |
eng |
dc.subject |
website |
eng |
dc.title |
Návrh visuální identity firmy poskytující fotoslužby |
cze |
dc.title.alternative |
Design of visual identity of a company providing photo services |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the design of visual identity of a company, development of the website and the design of printed materials. Theoretical part is devoted to the definition of basic terms. It discusses market analysis, target groups, website creation, available content management systems and SEO application. Practical part deals with analysis of the competition and the definition of target groups. Part of this thesis deals with design and creation of the logo, printed materials and the website. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh visuální identity firmy poskytující fotoslužby.<br />
Cíl práce: Navrhnout a vytvořit visuální identitu firmy poskytující fotoslužby. </p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
Pokud byste pro tvorbu webu zvolila některý z dostupných redakčních systémů, pro jaký byste se rozhodla a proč?</p>
<p>Jaké jsou pravidelné poplatky spojené s provozem webu malého rozsahu?</p>
<p><strong>Otázky komise</strong>:</p>
<p>Jaké jsou u Wordpressu minimální poplatky?<br />
Na základě čeho jste si definovala persony?</p>
<p><br />
Studentka položené otázky zodpověděla</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
45062 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |