dc.contributor.advisor |
Kašparová, Miloslava |
|
dc.contributor.author |
Outrata, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:44:25Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:44:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/83096 |
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce se zabývá tvorbou propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu. Soustředí se na tvorbu propagačního videa s důrazem na cílovou skupinu, což je klíčovým prvkem úspěšného marketingu v dnešním digitálním věku. Práce nabídne jak teoretický vhled, zkoumající koncepty týkající se marketingové komunikace, světa multimédií, tak i praktický průvodce, který krok po kroku vysvětlí, jak vytvořit propagační video.
Hlavním cílem práce je vytvoření propagačního videa určeného primárně pro potenciální studenty. Výsledkem této práce jsou nejen konkrétní videa, ale také cenné poznatky pro tvůrce obsahu a marketingové odborníky, kteří se snaží efektivně komunikovat s vybranými cílovými skupinami. Věřím, že tato bakalářská práce bude inspirativní a přínosná pro mnoho různých skupin v oblasti marketingu a tvorby obsahu. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
video |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
produkce |
cze |
dc.subject |
video |
eng |
dc.subject |
propagation |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
production |
eng |
dc.title |
Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu |
cze |
dc.title.alternative |
Creation of a promotional video for the target group |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor's thesis deals with the creation of promotional videos for a selected target group. It focuses on creating promotional video with an emphasis on the target audience, which is a key part of successful marketing in today's digital age. The thesis will offer both atheoretical perspective, exploring concepts related to marketing communication, and the world of multimedia, and a practical guide that will explain step-by-step how to create a promotional video.
The main goal of the work is the creation of a promotional video intended primarily for potential students. These works are not only specific videos but also valuable insights for content creators evaluated by marketing experts who are trying to communicate effectively with selected target groups. I believe this bachelor's thesis will be inspiring and beneficial to many different groups in the field of marketing and content creation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
<p>Student přednesl obhajobu práce s názvem: Tvorba propagačního videa v oblasti vzdělávání.<br />
Cíl práce: Vytvořit propagační video pro vybranou cílovou skupinu.</p>
<p><strong>Otázky dle posudku vedoucího práce</strong>:<br />
1. V rámci předložené bakalářské práce jste se zabýval tvorbou propagačního videa. Finanční otázka zde není zmiňována. Otázky proto zní: Co vše je třeba při tvorbě videa zohlednit v rámci rozpočtu? Jaká by byla výsledná cena vytvořeného videa podle Vašeho odhadu?</p>
<p>2. Jakou fázi tvorby videa byste vyhodnotil jako nejnáročnější a proč?</p>
<p>3. Co by bylo vhodné zapracovat/doplnit do stávajícího videa na základě výsledků z dotazníkového šetření?</p>
<p>Student položené otázky zodpověděl.</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
45058 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |