Informační gramotnost pro učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Klimentová Repaská, Eva
dc.date.accessioned 2024-06-13T06:04:56Z
dc.date.available 2024-06-13T06:04:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82829
dc.description.abstract Závěrečná práce doplňkového pedagogického studia je zaměřena na zpracování Příručky (školicí aktivity) pro pedagogické sbory v oblasti informační gramotnosti, s úvodem do teorie bezpečnosti státu a eticko legislativního rámce dotčené problematiky. Cílem práce je seznámení učitelů s tématy jako: bezpečnost státu, formy hybridních hrozeb, role armády a její spolupráce s MŠMT v dané problematice, sonda do podpůrných projektů a portálů pro učitele a veřejnost, které se tématu věnují, morálně etický a legislativní dopad problému na výkon učitelské praxe, informační a mediální gramotnost učitele, trénink každodenního hrdiny (jak obstát v krizové situaci a dobře se orientovat v dané oblasti). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, ve kterých bylo zpracováno jak samotné znění Příručky (obsah školicí aktivity), tak vlastní didaktický rozbor navrženého didaktického textu. cze
dc.format 126 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject informační gramotnost cze
dc.subject pedagogika cze
dc.subject bezpečnost státu cze
dc.subject hybridní hrozby cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject příručky cze
dc.title Informační gramotnost pro učitele cze
dc.title.alternative Information Literacy for Teachers cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2024
dc.description.abstract-translated The final thesis of the follow-up pedagogical study is focused on the preparation of the Handbook (training activity) for teaching staff in the sphere of information literacy, with an introduction to the theory of state security and the ethical-legislative framework of the problems in question. The aim of the thesis is to familiarize teachers with the following topics: state security, forms of hybrid threats, the role of the army and its cooperation with the Ministry of Education, Youth and Sports in the given issue, a probe into support projects and portals for teachers and the public that deal with the topic, the moral-ethical and legislative impact of the problem on the performance of teaching practice, information and media literacy of the teacher, training to be everyday hero (how to face a crisis situation and navigate in the given area). The thesis is divided into a theoretical and a practical part, in which both the wording of the Handbook itself (the content of the training activity) and the actual didactic analysis of the proposed didactic text were processed. eng
dc.thesis.degree-discipline Doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.subject.translated information literacy eng
dc.subject.translated pedagogy eng
dc.subject.translated state security eng
dc.subject.translated hybrid threats eng
dc.subject.translated teachers eng
dc.subject.translated guides eng


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account