Spokojenost zákazníka u vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánek, Jan
dc.contributor.author Gregor, Matěj
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:32:05Z
dc.date.available 2024-06-05T09:32:05Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82771
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka u vybraného podniku. Jejím cílem je analyzovat spokojenost zákazníků a následně poskytnout doporučení ke zkvalitnění služeb a produktů s ohledem na očekávání zákazníků. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject služby cze
dc.subject produkty cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject marketing eng
dc.subject customers eng
dc.subject satisfaction eng
dc.subject services eng
dc.subject products eng
dc.subject evaluation eng
dc.title Spokojenost zákazníka u vybraného podniku cze
dc.title.alternative Customer experience at a selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focuses on evaluating customer satisfaction at a selected company. Its aim is to analyze customer satisfaction and subsequently provide recommendations for improving services and products with regard to customer expectations. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem Spokojenost zákazníka u vybraného podniku. Cílem práce bylo popsání základních pojmů a tvorby konkrétního dotazníku. Analýza získaných dat a následný návrh postupu vedoucího ke zvýšení spokojenosti. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Respondenti měli v dotazníku šanci odpovídat na otázky pomocí čísla na škále 1-5. Na straně 34 popisujete způsob, jak vypočítat procentuální spokojenost zákazníků na danou otázku: 100 minus; (průměr x minus; 1) times; 25. Popište na jedné konkrétní otázce, co značí neznámá průměr x a jak výpočet funguje. Otázka 2.: Dokázal byste popsat, jak pracuje firma SIKO a.s. s připomínkami svých zákazníků, které sama získává prostřednictvím emailu po provedeném nákupu, případně přímo na pobočce? Zda (a nakolik) reflektuje hodnocení zákazníků. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Z jakého důvodu jste testoval závislost pohlaví a dostupnost pobočky? Otázka: Myslíte, že jsou Vaše výsledky reprezentativní? Z jakého důvodu si to myslíte? Co je reprezentativní vzorek? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 45282
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account