dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Jan |
|
dc.contributor.author |
Gregor, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:32:05Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:32:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82771 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka u vybraného podniku. Jejím cílem je analyzovat spokojenost zákazníků a následně poskytnout doporučení ke zkvalitnění služeb a produktů s ohledem na očekávání zákazníků. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
satisfaction |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.title |
Spokojenost zákazníka u vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Customer experience at a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focuses on evaluating customer satisfaction at a selected company. Its aim is to analyze customer satisfaction and subsequently provide recommendations for improving services and products with regard to customer expectations. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem Spokojenost zákazníka u vybraného podniku.
Cílem práce bylo popsání základních pojmů a tvorby konkrétního dotazníku. Analýza získaných dat a následný návrh postupu vedoucího ke zvýšení spokojenosti.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Respondenti měli v dotazníku šanci odpovídat na otázky pomocí čísla na škále 1-5. Na straně 34 popisujete způsob, jak vypočítat procentuální spokojenost zákazníků na danou otázku: 100 minus; (průměr x minus; 1) times; 25. Popište na jedné konkrétní otázce, co značí neznámá průměr x a jak výpočet funguje.
Otázka 2.: Dokázal byste popsat, jak pracuje firma SIKO a.s. s připomínkami svých zákazníků, které sama získává prostřednictvím emailu po provedeném nákupu, případně přímo na pobočce? Zda (a nakolik) reflektuje hodnocení zákazníků.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Z jakého důvodu jste testoval závislost pohlaví a dostupnost pobočky?
Otázka: Myslíte, že jsou Vaše výsledky reprezentativní? Z jakého důvodu si to myslíte? Co je reprezentativní vzorek?
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
45282 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |