Online marketing u vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Ondřej
dc.contributor.author Kočová, Veronika
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:26Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:26Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-24
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82731
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá online marketingové strategie a aktivity vybrané společnosti. Poskytuje komplexní pohled na způsoby, jakými společnost využívá online marketing k dosažení svých cílů a nalézá způsoby ke zlepšení. Zaměřuje se na využití webových stánek, sociálních sítí, e-mail marketingu a dalších online nástrojů. Součástí práce je také zhodnocení konkurenčního prostředí a komparace online marketingových strategií s konkurenty. cze
dc.format 70 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject sociální média cze
dc.subject reklama cze
dc.subject online marketing eng
dc.subject internet marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject social media eng
dc.subject advertising eng
dc.title Online marketing u vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Online Marketing of the Selected Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines online marketing strategies and activities of a selected company. It provides a comprehensive view of the ways a company uses online marketing to achieve its goals and finds ways to improve. It focuses on the use of websites, social media, e-mail marketing and other online tools. This thesis also includes an evaluation of the competitive environment and comparison of online marketing strategies with competitors. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Online marketing u vybrané společnosti, vedoucí BP pokládá následující otázku: Jaké bariery lze očekávat při zavádění Vámi navrhovaných opatření? Otázky a náměty z rozpravy: Jaká je finanční náročnost Vámi uváděných návrhů? Co si lze představit pod pojmem ztrátou dobré pověsti, kterou uvádíte ve své SWOT analýze? Externí část Vaší SWOT analýzy není zpracována správně. Vaše SWOT analýza předchází analýze konkurence. Není jasné, z čeho vychází faktory uvedené ve Vaší SWOT analýze. Jaké byly kanály pro distribuci Vašeho dotazníku? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 47419
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account