dc.contributor.advisor |
Svoboda, Ondřej |
|
dc.contributor.author |
Kočová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:26Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:26Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82731 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá online marketingové strategie a aktivity vybrané společnosti. Poskytuje komplexní pohled na způsoby, jakými společnost využívá online marketing k dosažení svých cílů a nalézá způsoby ke zlepšení. Zaměřuje se na využití webových stánek, sociálních sítí, e-mail marketingu a dalších online nástrojů. Součástí práce je také zhodnocení konkurenčního prostředí a komparace online marketingových strategií s konkurenty. |
cze |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.title |
Online marketing u vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Online Marketing of the Selected Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines online marketing strategies and activities of a selected company. It provides a comprehensive view of the ways a company uses online marketing to achieve its goals and finds ways to improve. It focuses on the use of websites, social media, e-mail marketing and other online tools. This thesis also includes an evaluation of the competitive environment and comparison of online marketing strategies with competitors. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Online marketing u vybrané společnosti, vedoucí BP pokládá následující otázku:
Jaké bariery lze očekávat při zavádění Vámi navrhovaných opatření?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaká je finanční náročnost Vámi uváděných návrhů?
Co si lze představit pod pojmem ztrátou dobré pověsti, kterou uvádíte ve své SWOT analýze?
Externí část Vaší SWOT analýzy není zpracována správně.
Vaše SWOT analýza předchází analýze konkurence. Není jasné, z čeho vychází faktory uvedené ve Vaší SWOT analýze.
Jaké byly kanály pro distribuci Vašeho dotazníku?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
47419 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |