Strategie online marketingu pro začínající podnik

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Panchártková, Nela
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:25Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:25Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82729
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické části práce navržena za použití rámce See-Think-Do-Care. cze
dc.format 91 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject STDC cze
dc.subject webové stránky cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject social media eng
dc.subject STDC eng
dc.subject website eng
dc.title Strategie online marketingu pro začínající podnik cze
dc.title.alternative Online Marketing Strategy for a Startup Business eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in the analytical part of the thesis is designed using the See-Think-Do-Care framework. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Strategie online marketingu pro začínající podnik Cílem práce je návrh online komunikační strategie začínajícího podniku na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Můžete vysvětlit teoretickou podstatu pojmů základní soubor, výběrový vzorek a důvody jeho očištění o nevhodné respondenty, a toto následně aplikovat na svém výzkumu? Otázka 2.:Považujete za vhodné doplnit Vámi navrženou komunikační strategii nějakými offline komunikační nástroji, popř. jakými a proč? Studentka na otázky reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Co byste ze všech analýz definovala jako konkurenční výhodu centra? Otázka 4.: Proč byly zrušeny kurzy pro děti? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 47404
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet