dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Panchártková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:25Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82729 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické části práce navržena za použití rámce See-Think-Do-Care. |
cze |
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
STDC |
cze |
dc.subject |
webové stránky |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
STDC |
eng |
dc.subject |
website |
eng |
dc.title |
Strategie online marketingu pro začínající podnik |
cze |
dc.title.alternative |
Online Marketing Strategy for a Startup Business |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in the analytical part of the thesis is designed using the See-Think-Do-Care framework. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Strategie online marketingu pro začínající podnik
Cílem práce je návrh online komunikační strategie začínajícího podniku na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.:Můžete vysvětlit teoretickou podstatu pojmů základní soubor, výběrový vzorek a důvody jeho očištění o nevhodné respondenty, a toto následně aplikovat na svém výzkumu?
Otázka 2.:Považujete za vhodné doplnit Vámi navrženou komunikační strategii nějakými offline komunikační nástroji, popř. jakými a proč?
Studentka na otázky reagovala.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 3.: Co byste ze všech analýz definovala jako konkurenční výhodu centra?
Otázka 4.: Proč byly zrušeny kurzy pro děti?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
47404 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |