Situační analýza vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kotková Stříteská, Michaela
dc.contributor.author Ivashchenko, Kateryna
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:24Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:24Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82727
dc.description.abstract Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěchu strategie vybraného podniku na základě posouzení vnějšího a vnitřního prostředí, které podstatnou měrou ovlivňuje dosažení jeho vize. Teoretická část práce je zaměřena na výběr vhodných analytických metod a jejich teoretické zpracování. Ve druhé části práce jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Výstupem je analýza makrookolí, mikrookolí a vnitřního prostředí podniku. Z těchto analýz jsou identifikovány klíčové faktory úspěchu podniku a je posouzen jejich vliv na vizi podniku. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject situační analýza cze
dc.subject klíčové faktory úspěchu cze
dc.subject strategie cze
dc.subject prostředí cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject Porterova analýza cze
dc.subject model 7S cze
dc.subject VRIO cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject SPACE analýza cze
dc.subject situational analysis eng
dc.subject key success factors eng
dc.subject strategy eng
dc.subject environment eng
dc.subject macro environment eng
dc.subject micro environment eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject Porter's analysis eng
dc.subject 7S model eng
dc.subject VRIO eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject SPACE analysis eng
dc.title Situační analýza vybraného podniku cze
dc.title.alternative Situation analysis in the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to identify the key success factors of the strategy of a selected company based on the assessment of its external and internal environment, which significantly influences the achievement of its vision. The theoretical part of the work is focused on selecting suitable analytical methods and their theoretical processing. In the second part of the work, these methods are applied to the chosen company. The output is an analysis of the macro environment, micro environment, and internal environment of the company. From these analyses, the key success factors of the company are identified, and their impact on the company's vision is assessed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Situační analýza vybraného podniku. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěchu strategie vybraného podniku na základě posouzení vnějšího a vnitřního prostředí, které podstatnou měrou ovlivňují dosažení jeho vize. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Analyzovaná společnost se nachází v růstové fázi. Který z identifikovaných klíčových faktorů úspěchu je dle Vašeho názoru v tomto kontextu nejvýznamnější pro udržení konkurenční výhody? Otázka 2.:V práci uvádíte doporučení stanovit formální strategii analyzované firmy. Jakou metodu byste firmě pro tvorbu a implementaci strategie doporučila využít? Studentka na otázky reagovala. Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz: Otázka 3.: Jak jste změřila kvalitu poradenství? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 47398
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet