Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Kahlová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82724 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem "Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku". Na základě dotazníku je provedena analýza současné strategie využívání sociálních sítí vybraného podniku. Dále jsou v teoretické části využity koncepty marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, komunikační strategie podniku a specifikace marketingu na sociálních sítích. Práce také zkoumá charakteristiku sociálních sítí a jejich roli v online marketingu, nejvíce používané sociální sítě, reklamu na sociálních sítích a specifika marketingu na sociálních sítích. V závěru práce je navrženo doporučení pro zvýšení dosahu a zapojení zákazníků na sociálních sítích vybraného podniku. Tato práce představuje přínos pro oblast marketingové komunikace a může sloužit jako užitečný průvodce pro podniky, které se snaží efektivně využít sociální sítě ve své komunikační strategii. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
comunication |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.title |
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Social Networks as a Tool for the Communication Strategy of the Selected Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis addresses the topic of 'Social Networks as a Communication Strategy Tool for a Selected Business'. Based on a questionnaire, an analysis of the current strategy of using social networks by the selected business is conducted. Additionally, the theoretic section utilizes concepts of the marketing mix, marketing communication mix, business communication strategy, and specifications of marketing on social networks. The thesis also investigates the characteristics of social networks and their role in online marketing, the most frequently used social networks, advertising on social networks, and the specifics of marketing on social networks. In conclusion, the thesis proposes recommendations for increasing the reach and engagement of customers on the social networks of the selected business. This work represents a significant contribution to the field of marketing communication and can serve as a useful guide for businesses striving to effectively utilize social networks in their communication strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku.
Cílem práce bylo navrhnout doporučení pro zvýšení dosahu a zapojení zákazníků na sociálních sítích vybraného podniku na základě analýzy současné strategie využívání tohoto nástroje promotion v daném podniku.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Jak úspěšné jsou sociální sítě dm drogerie v porovnání s jejími nejbližšími konkurenty (můžete využít základní ukazatele uvedené v tabulce 2 Vaší BP)?
Otázka 2.: Z Vašich výsledků vyplývá i poměrně vysoká oblíbenost platformy YouTube. Do jaké míry ji v současnosti dm drogerie využívá, a doporučila byste rozšíření aktivit na této platformě? Pokud ano, navrhněte základní rámec vhodné komunikace.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Zmiňovala jste, že nejoblíbenější byl příspěvek na trvalou udržitelnost, pracovala jste dále s touto informací?
Otázka: Šlo dotazníkovým šetřením zjistit, jak Vaši respondenti vnímají dm drogerii na sociálních sítích?
Otázka: Jaké bylo věkové rozpětí Vašich respondentů?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
47195 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|