dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Žídková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82723 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro živnost podnikající ve výživovém poradenství. První část práce je věnována vysvětlením teoretických pojmů marketingu. V druhé části je představen podnik a provedena analýza marketingového prostředí. Na závěr práce obsahuje doporučení a návrh marketingové strategie. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
analýza trhu |
cze |
dc.subject |
výživové poradenství |
cze |
dc.subject |
živnostenské podnikání |
cze |
dc.subject |
marketingový mix služeb |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
market analysis |
eng |
dc.subject |
nutritional counselling |
eng |
dc.subject |
trade business |
eng |
dc.subject |
marketing mix of services |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of a business |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for a business operating in nutritional consulting. The first part of the thesis is devoted to explaining the theoretical terms of marketing. The second part introduces the business and analyses the marketing environment. Finally, the thesis concludes with recommendations and a suggestion for a marketing strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová strategie podniku.
Cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii pro začínající živnost na základě analýzy trhu.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Na základě SWOT analýzy vymezte cíle splňující vlastnosti SMART a uveďte, jak jich bude možné dosáhnout pomocí Vámi navržené strategie.
Otázka 2.: Uveďte, jak bude probíhat kontrola dosažení takto stanovených cílů.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Na základě čeho jste přisuzovala body do Vašeho grafu?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
47186 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |