Marketingová strategie podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Žídková, Gabriela
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-23
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82723
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro živnost podnikající ve výživovém poradenství. První část práce je věnována vysvětlením teoretických pojmů marketingu. V druhé části je představen podnik a provedena analýza marketingového prostředí. Na závěr práce obsahuje doporučení a návrh marketingové strategie. cze
dc.format 50 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject analýza trhu cze
dc.subject výživové poradenství cze
dc.subject živnostenské podnikání cze
dc.subject marketingový mix služeb cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject market analysis eng
dc.subject nutritional counselling eng
dc.subject trade business eng
dc.subject marketing mix of services eng
dc.title Marketingová strategie podniku cze
dc.title.alternative Marketing strategy of a business eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for a business operating in nutritional consulting. The first part of the thesis is devoted to explaining the theoretical terms of marketing. The second part introduces the business and analyses the marketing environment. Finally, the thesis concludes with recommendations and a suggestion for a marketing strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová strategie podniku. Cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii pro začínající živnost na základě analýzy trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Na základě SWOT analýzy vymezte cíle splňující vlastnosti SMART a uveďte, jak jich bude možné dosáhnout pomocí Vámi navržené strategie. Otázka 2.: Uveďte, jak bude probíhat kontrola dosažení takto stanovených cílů. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Na základě čeho jste přisuzovala body do Vašeho grafu? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 47186
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account