Marketingová segmentace zvoleného trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Kutalová, Aneta
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82722
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu. cze
dc.format 55 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject trh cze
dc.subject marketingová segmentace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject segmentační strategie cze
dc.subject marketing eng
dc.subject market eng
dc.subject marketing segmentation eng
dc.subject customers eng
dc.subject competition eng
dc.subject segmentation strategy eng
dc.title Marketingová segmentace zvoleného trhu cze
dc.title.alternative Marketing segmentation of the selected market eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the segmentation strategy of a holding company based on customer segments and market measurement. According to the analyses, recommendations are proposed to improve the segmentation strategy of the holding company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová segmentace zvoleného trhu. Cílem práce bylo navrhnout segmentační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy zákaznických segmentů s využitím měření trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Z jakého důvodu navrhujete diferencovaný marketingový přístup, když dva ze tří cílových segmentů jsou z čistě finančního hlediska pro firmu výrazně méně výhodné než segment Podnikatelské subjekty? Otázka 2.: Seznámila jste vedení firmy s Vašimi návrhy? Pokud ano, jaká byla reakce? Studentka na otázky reagovala. Následně již nebyly během rozpravy položeny žádné doplňující dotazy. cze
dc.identifier.stag 47184
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account