dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Kutalová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82722 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu. |
cze |
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
trh |
cze |
dc.subject |
marketingová segmentace |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
segmentační strategie |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
market |
eng |
dc.subject |
marketing segmentation |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
segmentation strategy |
eng |
dc.title |
Marketingová segmentace zvoleného trhu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing segmentation of the selected market |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the segmentation strategy of a holding company based on customer segments and market measurement. According to the analyses, recommendations are proposed to improve the segmentation strategy of the holding company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová segmentace zvoleného trhu.
Cílem práce bylo navrhnout segmentační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy zákaznických segmentů s využitím měření trhu.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Z jakého důvodu navrhujete diferencovaný marketingový přístup, když dva ze tří cílových segmentů jsou z čistě finančního hlediska pro firmu výrazně méně výhodné než segment Podnikatelské subjekty?
Otázka 2.: Seznámila jste vedení firmy s Vašimi návrhy? Pokud ano, jaká byla reakce?
Studentka na otázky reagovala.
Následně již nebyly během rozpravy položeny žádné doplňující dotazy. |
cze |
dc.identifier.stag |
47184 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |