Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Kurcikašvili, Tamara
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:22Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82721 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
cenová strategie |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
pricing strategy |
eng |
dc.subject |
situational analysis |
eng |
dc.subject |
B2B market |
eng |
dc.title |
Cenová strategie na B2B trhu |
cze |
dc.title.alternative |
B2B market pricing strategy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines pricing strategy in the B2B market, introduces factors influencing pricing decisions and analyses different approaches to pricing strategy, including strategies based on product life cycle, product quality and market segmentation. It also examines the pricing process and situational analysis of the environment, including analysis of the macro environment, the meso environment and customer analysis. Based on the analyses, a specific pricing strategy for XYZ Company is proposed and applied to the selected order. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Cenová strategie na B2B trhu.
Cílem práce byl návrh cenové strategie. Strategie bude vycházet ze situační analýzy zvoleného podniku a detailního popisu cenotvorných procesů uvnitř podniku.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Autorka může uvést, jak ji tato práce obohatila a pomohla na její pracovní pozici.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Na str.47 popisujete, že ceny neodpovídají nákladům a jsou prodělečné, můžete se k tomu vyjádřit?
Otázka: Co to jsou RTS data?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
47183 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|