Cenová strategie na B2B trhu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Kurcikašvili, Tamara
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82721
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku. cze
dc.format 53 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cena cze
dc.subject cenová strategie cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject B2B trh cze
dc.subject price eng
dc.subject pricing strategy eng
dc.subject situational analysis eng
dc.subject B2B market eng
dc.title Cenová strategie na B2B trhu cze
dc.title.alternative B2B market pricing strategy eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines pricing strategy in the B2B market, introduces factors influencing pricing decisions and analyses different approaches to pricing strategy, including strategies based on product life cycle, product quality and market segmentation. It also examines the pricing process and situational analysis of the environment, including analysis of the macro environment, the meso environment and customer analysis. Based on the analyses, a specific pricing strategy for XYZ Company is proposed and applied to the selected order. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Cenová strategie na B2B trhu. Cílem práce byl návrh cenové strategie. Strategie bude vycházet ze situační analýzy zvoleného podniku a detailního popisu cenotvorných procesů uvnitř podniku. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Autorka může uvést, jak ji tato práce obohatila a pomohla na její pracovní pozici. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Na str.47 popisujete, že ceny neodpovídají nákladům a jsou prodělečné, můžete se k tomu vyjádřit? Otázka: Co to jsou RTS data? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 47183
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet