Marketingová komunikace zvoleného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Bakešová, Andrea
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82719
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie. cze
dc.format 61 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject customers eng
dc.subject competition eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication mix eng
dc.title Marketingová komunikace zvoleného podniku cze
dc.title.alternative Marketing communication of the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on proposing a communication marketing strategy for the company POLYMED medical CZ, a.s. The aim of the work is to analyze the environment and subsequently propose an appropriate marketing communication strategy. The theoretical part of the thesis deals with defining basic concepts of marketing communication, describes the essence of strategic management, and environmental analysis. The practical part provides a description of the company, an analysis of the external microenvironment, an analysis of the internal microenvironment, and subsequent proposals for a marketing communication strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Marketingová komunikace zvoleného podniku. Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Autorka práce může uvést, který zákaznický segment by byl dle jejího názoru nejlukrativnější a svůj názor může podložit vhodnými argumenty. Otázka 2.:Dále může uvést, zda seznámila vedení podniku se svými návrhy, popřípadě, jaká byla reakce vedení společnosti. Studentka na otázky reagovala. Následně byl během rozpravy položeny doplňující dotaz: Otázka 3.: O jakou právní formu se jedná? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 47181
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet