dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Bakešová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:22Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82719 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace zvoleného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on proposing a communication marketing strategy for the company POLYMED medical CZ, a.s. The aim of the work is to analyze the environment and subsequently propose an appropriate marketing communication strategy. The theoretical part of the thesis deals with defining basic concepts of marketing communication, describes the essence of strategic management, and environmental analysis. The practical part provides a description of the company, an analysis of the external microenvironment, an analysis of the internal microenvironment, and subsequent proposals for a marketing communication strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Marketingová komunikace zvoleného podniku.
Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.:Autorka práce může uvést, který zákaznický segment by byl dle jejího názoru nejlukrativnější a svůj názor může podložit vhodnými argumenty.
Otázka 2.:Dále může uvést, zda seznámila vedení podniku se svými návrhy, popřípadě, jaká byla reakce vedení společnosti.
Studentka na otázky reagovala.
Následně byl během rozpravy položeny doplňující dotaz:
Otázka 3.: O jakou právní formu se jedná?
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
47181 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |