dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:20Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82714 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je
zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
internetová komunikace |
cze |
dc.subject |
segmentace |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
internet communication |
eng |
dc.subject |
segmentation |
eng |
dc.title |
Komunikační mix vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the communication mix of a construction company. Its aim is to evaluate the current strategy and use of communication mix tools of TSM Design s.r.o. and based on this analysis to evaluate and propose possible recommendations for improving the communication mix and its tools. The practical part is based on the description of the current communication mix of TSM Design s.r.o. and then the analysis of the company environment and evaluation. The final part contains possible suggestions for improvement and recommendations on how to improve the current communication strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Komunikační mix vybrané firmy, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty:
Ve své práci uvádíte, že slabým místem hodnoceného podniku je nedostatečný počet kvalifikovaných pracovních sil. Jaká opatření byste navrhovala pro zlepšení dané situace?
V návrhové části uvádíte opatření, která by vedla ke zlepšení komunikačního mixu hodnocené společnosti. Dokázala byste alespoň u některých z nich odhadnou, jaké náklady by to s sebou neslo?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaký konkrétní objem nákladů byste navrhla alokovat na videotvorbu?
Jaký objem prostředků je alokovaný do veřejné sféry a kolik do komerční oblasti?
Na str. 50 máte 2 tabulky, v doprovodném textu se na ně však konkrétně neodkazujete. V dalších grafech nemáte správně popsané osy, naopak v nich máte nadbytečné nadpisy atp.
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
47117 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |