Komunikační mix vybrané firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Dvořáková, Anna
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:20Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:20Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82714
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject public relations cze
dc.subject reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject internetová komunikace cze
dc.subject segmentace cze
dc.subject marketing eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject public relations eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject internet communication eng
dc.subject segmentation eng
dc.title Komunikační mix vybrané firmy cze
dc.title.alternative Communication mix of the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the communication mix of a construction company. Its aim is to evaluate the current strategy and use of communication mix tools of TSM Design s.r.o. and based on this analysis to evaluate and propose possible recommendations for improving the communication mix and its tools. The practical part is based on the description of the current communication mix of TSM Design s.r.o. and then the analysis of the company environment and evaluation. The final part contains possible suggestions for improvement and recommendations on how to improve the current communication strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Komunikační mix vybrané firmy, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty: Ve své práci uvádíte, že slabým místem hodnoceného podniku je nedostatečný počet kvalifikovaných pracovních sil. Jaká opatření byste navrhovala pro zlepšení dané situace? V návrhové části uvádíte opatření, která by vedla ke zlepšení komunikačního mixu hodnocené společnosti. Dokázala byste alespoň u některých z nich odhadnou, jaké náklady by to s sebou neslo? Otázky a náměty z rozpravy: Jaký konkrétní objem nákladů byste navrhla alokovat na videotvorbu? Jaký objem prostředků je alokovaný do veřejné sféry a kolik do komerční oblasti? Na str. 50 máte 2 tabulky, v doprovodném textu se na ně však konkrétně neodkazujete. V dalších grafech nemáte správně popsané osy, naopak v nich máte nadbytečné nadpisy atp. Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 47117
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet