Analýza budování značky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Táborský, Martin
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:16Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:16Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82701
dc.description.abstract Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou budování značky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o značce, marketingových strategiích, propagaci a životním cyklu značky. V praktické části je nejprve představena vybraná značka a dále je důkladně zanalyzována její reklamní kampaň na sociálních sítích. cze
dc.format 55 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cze
dc.subject propagace cze
dc.subject reklama cze
dc.subject strategie cze
dc.subject budování značky cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject digitální marketing cze
dc.subject kampaň cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject brand eng
dc.subject promotion eng
dc.subject advertising eng
dc.subject strategy eng
dc.subject brand building eng
dc.subject customers eng
dc.subject digital marketing eng
dc.subject campaign eng
dc.subject sales support eng
dc.title Analýza budování značky cze
dc.title.alternative Analysis of brand building eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals with both the theoretical and practical aspects of brand building. The theoretical part includes chapters on branding, marketing strategies, promotion, and the brand lifecycle. In the practical section, a selected brand is first introduced, followed by a thorough analysis of its social media advertising campaign. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem:Analýza budování značky. Cílem práce je zjistit, zda je pro rozvoj vybrané značky výhodný digitální marketing formou Facebookové kampaně. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Jaká by byla Vaše doporučení, kdyby se jednalo o podnikání ve větším měřítku a tomu by odpovídal i marketingový rozpočet? Student na otázku reagoval. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: Vaše věková kategorie je ohraničená věkem 44 let, proč? Otázka 3.: Spatřujete velký potenciál v rozšíření na služby.Jak myslíte, že by bylo náročné to manažersky zavést? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 47029
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet