dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Táborský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:16Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82701 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou budování značky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o značce, marketingových strategiích, propagaci a životním cyklu značky. V praktické části je nejprve představena vybraná značka a dále je důkladně zanalyzována její reklamní kampaň na sociálních sítích. |
cze |
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
budování značky |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
digitální marketing |
cze |
dc.subject |
kampaň |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
brand building |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
digital marketing |
eng |
dc.subject |
campaign |
eng |
dc.subject |
sales support |
eng |
dc.title |
Analýza budování značky |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of brand building |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with both the theoretical and practical aspects of brand building. The theoretical part includes chapters on branding, marketing strategies, promotion, and the brand lifecycle. In the practical section, a selected brand is first introduced, followed by a thorough analysis of its social media advertising campaign. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem:Analýza budování značky.
Cílem práce je zjistit, zda je pro rozvoj vybrané značky výhodný digitální marketing formou Facebookové kampaně.
Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.:Jaká by byla Vaše doporučení, kdyby se jednalo o podnikání ve větším měřítku a tomu by odpovídal i marketingový rozpočet?
Student na otázku reagoval.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 2.: Vaše věková kategorie je ohraničená věkem 44 let, proč?
Otázka 3.: Spatřujete velký potenciál v rozšíření na služby.Jak myslíte, že by bylo náročné to manažersky zavést?
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
47029 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |