Digitální knihovnaUPCE
 

Nejnovější trendy v digitálním marketingu

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2024

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy digitálního marketingu a forem propagace ve vybraném podniku sestavit jednotlivé doporučení a návrhy na zlepšení. Práce obsahuje dvě hlavní části. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci, jednotlivé formy propagace, digitální marketing a jeho nástroje. Tato část práce shrnuje především jednotlivé nástroje a metody, které vybraný podnik využívá. Praktická část je zaměřena na analýzu nástrojů digitálního marketingu a formy propagace společnosti. Na závěr je sestavena SWOT analýza, z níž plynou přímé návrhy na zlepšení působení vybrané společnosti na trhu.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, online marketing, nástroje digitálního marketingu, propagace, reklama, sociální sítě, komunikace, online, marketing, online marketing, digital marketing tools, promotion, advertising, social networks, communication, online

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced