Nejnovější trendy v digitálním marketingu
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2024
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy digitálního marketingu a forem propagace ve vybraném podniku sestavit jednotlivé doporučení a návrhy na zlepšení. Práce obsahuje dvě hlavní části. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci, jednotlivé formy propagace, digitální marketing a jeho nástroje. Tato část práce shrnuje především jednotlivé nástroje a metody, které vybraný podnik využívá. Praktická část je zaměřena na analýzu nástrojů digitálního marketingu a formy propagace společnosti. Na závěr je sestavena SWOT analýza, z níž plynou přímé návrhy na zlepšení působení vybrané společnosti na trhu.
Rozsah stran
60 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, online marketing, nástroje digitálního marketingu, propagace, reklama, sociální sítě, komunikace, online, marketing, online marketing, digital marketing tools, promotion, advertising, social networks, communication, online