dc.contributor.advisor |
Slavíčková, Jana |
|
dc.contributor.author |
Smolíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:11Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82690 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou a analýzou interní komunikace v konkrétní
společnosti. První část práce se zabývá teoretickým významem komunikace a dále interní
komunikací. Podrobně popisuje definici komunikace a interní komunikace, nástroje interní
komunikace a komunikační směry. Druhá část, tedy část praktická, se zaměřuje na data,
která byla získána z dotazníkového šetření, následně na jejich analýzu a vyhodnocení.
Součástí práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení komunikace. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
interní komunikace |
cze |
dc.subject |
nástroje interní komunikace |
cze |
dc.subject |
audit |
cze |
dc.subject |
prostředky interní
komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační směry |
cze |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
internal communication |
eng |
dc.subject |
internal communication tools |
eng |
dc.subject |
audit |
eng |
dc.subject |
means of internal communication |
eng |
dc.subject |
communication guidelines |
eng |
dc.title |
Analýza interní komunikace ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of internal communication in a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue and analysis of internal communication in a specific
company. The first part of the thesis deals with the theoretical meaning of communication
and then internal communication. It describes in detail the definition of communication
and internal communication, internal communication tools and communication directions.
The second part, i.e. the practical part, focuses on the data obtained from the questionnaire
survey, followed by its analysis and evaluation. The work includes specific suggestions
for improving communication. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Analýza interní komunikace ve vybraném podniku.
Cílem práce je na základě analýzy interní komunikace ve vybraném podniku identifikovat prostor pro zlepšení v této oblasti a navrhnout sadu doporučení.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.:Čím si vysvětlujete vysoké rozdíly mezi názory zaměstnanců jednotlivých úseků u horizontální komunikace?
Otázka 2.:Navrhujete pravidelné hodnocení spokojenosti komunikace ve společnosti jak často by mělo podle Vás probíhat? Dalo by se s spojit s nějakým již existujícím průzkumem mezi zaměstnanci?
Studentka na otázky reagovala.
Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz:
Otázka 3.: Našla byste v tomto kontextu jiný nástroj pro zlepšení?
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
46958 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |