Udržitelný marketing na základě principů ESG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slavíčková, Jana
dc.contributor.author Bártová, Nikol
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:11Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:11Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82689
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení. Zabývá se tématikou udržitelnosti a prezentací těchto aktivit v rámci marketingu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům v podobě popisu marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzu principů ESG a marketingových aktivit ve vybraných podnicích, na jejichž základě, je doporučen prostor pro zlepšení. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject ESG cze
dc.subject ESG principy cze
dc.subject CSR cze
dc.subject marketing cze
dc.subject udržitelnost cze
dc.subject ESG eng
dc.subject ESG principles eng
dc.subject CSR eng
dc.subject marketing eng
dc.subject sustainability eng
dc.title Udržitelný marketing na základě principů ESG cze
dc.title.alternative Sustainable marketing based on ESG principles eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The aim od the barchelor thesis is to evaluate activities in this area and propose recommendations based on the analysis od ESG principles on selected companies. It deals with the topic of sustainability and presentation of these activities within marketing. The theoretical part focuses on theoretical backgrounds in the form of describing marketing and the marketing mix. The practical part includes an analysis of ESG principles and marketing activities in selected companies, based on which recommendations for improvement are proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Udržitelný marketing na základě principů ESG. Cílem práce bylo na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení ke zlepšení. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Jak vybrané společnosti reagovaly na použité zkratky CSR a ESG? Otázka 2.: V jaké oblasti mají podniky podle Vás největší prostor ke zlepšení? Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Zkoumala jste obsah příspěvků na sociálních sítích? Otázka: Pátrala jste po tom, kdy budou muset vybrané společnosti reportovat CSR report povinně? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 46957
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account