dc.contributor.advisor |
Slavíčková, Jana |
|
dc.contributor.author |
Bártová, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:11Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82689 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení. Zabývá se tématikou udržitelnosti a prezentací těchto aktivit v rámci marketingu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům v podobě popisu marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzu principů ESG a marketingových aktivit ve vybraných podnicích, na jejichž základě, je doporučen prostor pro zlepšení. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ESG |
cze |
dc.subject |
ESG principy |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
udržitelnost |
cze |
dc.subject |
ESG |
eng |
dc.subject |
ESG principles |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
sustainability |
eng |
dc.title |
Udržitelný marketing na základě principů ESG |
cze |
dc.title.alternative |
Sustainable marketing based on ESG principles |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim od the barchelor thesis is to evaluate activities in this area and propose recommendations based on the analysis od ESG principles on selected companies. It deals with the topic of sustainability and presentation of these activities within marketing. The theoretical part focuses on theoretical backgrounds in the form of describing marketing and the marketing mix. The practical part includes an analysis of ESG principles and marketing activities in selected companies, based on which recommendations for improvement are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Udržitelný marketing na základě principů ESG.
Cílem práce bylo na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení ke zlepšení.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Jak vybrané společnosti reagovaly na použité zkratky CSR a ESG?
Otázka 2.: V jaké oblasti mají podniky podle Vás největší prostor ke zlepšení?
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Zkoumala jste obsah příspěvků na sociálních sítích?
Otázka: Pátrala jste po tom, kdy budou muset vybrané společnosti reportovat CSR report povinně?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
46957 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |